Gå til innhold

Fast dag for bestemt rett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Njaei... bortsett frå at fiskepinnane som regel havnar på bordet på fredag (sidan det er kjøttfri dag, og da blir det grønnsakssupper eller fiskepinnar) og risengrynsgrauten sjeldan dukkar opp andre dagar enn laurdag, har vi eigentlig ingen faste dagar og matrettar.

Her i distriktet er det komledag på torsdagene! Men vi har ikke komle hver torsdag, kanskje annenhver på høsten og vinteren tenker jeg!

Ja, torsdag er "balldag" :-)

Vi har det ikkje så ofte, men når vi har det er det naturlegvis på ein torsdag, LOL!!

Nam nam... er vel det eg skulle lagd i dag, tenker eg...

Fast og fast...men vi ender ofte opp med pannekaker med bacon på onsdager. Siden jeg har fri på onsdagene har jeg tid og ork til å steke en haug pannekaker;-)

Torsdagene blir det ofte trøndersodd fordi vi har "vaskedag" etter jobb. Enkelt og greit med hermetikk da..

Ellers spiser vi endel kylling i ulike varianter (kyllingkjøttdeig eller fileter), men har ikke "faste" dager på dette.

Kjøper dere _hermetisk_ trøndersodd?! Nei, det må du bare slutte med, altså! Det smaker jo saltvann med litt kjøtt og ihjelkokte grønnsaker.

:-)

Kjøp i spann, du. Litt dyrere - myyyye bedre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...