Gå til innhold

Dere som har født, hjelp meg nå!!

Anbefalte innlegg

Jeg er lettere engstelig for at noe er i gang allerede, er jo bare 31 uker. Har jo født før, men da ble jeg satt i gang og kjenner ikke de tidlige tegnene.

I hele dag har jeg slitt med kortpustethet og blitt litt svimmel av det. Så måtte jeg legge meg i senga ved 12 tidaog har etter det hatt jevnlige, ganske sterke menssmerter. Er kvalm og flyr på do for både det ene og det andre.. Men ikke oppkast.

Menssmerter har jeg ikke pleid å ha så mye av utenom svangerskap, så de er litt sterkere enn jeg er vant til. Ubehaget i ryggen er ikke bare i korsryggen, men oppover hele, føler jeg. Klarer ikke ligge på ryggen.

Ringte helsestasjonen, de ba meg kontakte føden dersom det ble verre. Men hva er verre? Jeg aner ikke om det kanskje bare kan være noe jeg har spist.....?

Hva tror dere???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256182-dere-som-har-f%C3%B8dt-hjelp-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mamma og jordmor

Ring føden så du kan komme inn for en sjekk. Du skal ikke ligge hjemme å ha det på den måten. Se ikke bort fra at du kan ha en urinveisinfeksjon. Gir ofte slike symptomer i svangerskapet. UVI kan i sin tur lede til premature rier, så ta kontakt med sykehuset!!

Gjest hvordan går det med deg ?

Ser det er en stund siden du har postet innlegget ditt .... håper du har gjort som de andre sier, at du har ringt .... får nesten rier her bare ved å tenke på deg :), du er kanskje på sykehuset nå .....

Venter spent på en tilbakemelding fra deg ....

Ring føden så du kan komme inn for en sjekk. Du skal ikke ligge hjemme å ha det på den måten. Se ikke bort fra at du kan ha en urinveisinfeksjon. Gir ofte slike symptomer i svangerskapet. UVI kan i sin tur lede til premature rier, så ta kontakt med sykehuset!!

Takk for råd, det var akkurat det som var problemet. Har fått antibiotika og smertene har gitt seg. Satser på at de tgår bra fra nå av :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...