Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha guttene ??

Gjest trist og lei meg i dag....

Anbefalte innlegg

Gjest så det går an, det også :-)

Ja noen kanskje, men ikke alle. Jeg har ei jente fra Kina og har til gode å høre fra noen at de hadde blitt skuffet hvis det ble gutt. Selv hadde jeg heller ikke blitt skuffet. Det var ikke pga. kjønn at vi valgte Kina.

Vi har forresten venner som fikk gutt fra Kina. Uventet ja, men å så glade de ble.

Da jeg hentet hjem minstejenta mi fra Kina, reiste jeg sammen med et par som hentet gutt nummer 2 fra Kina :o)

De var fornøyde og glade for ungene sine, men innrømmet villig vekk at de ble ENDA mer overrasket da de fikk tildelt gutt nummer to, enn første gang.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• snø

5

• hjertebarnet

3

• estima

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest så det går an, det også :-)

Ja du har rett i at jeg ikke er Kinasøker. Jeg er mamma til en SN-gutt fra et annet land.

Men synes likevel dette er trist å se. De handicapene de tre guttene har, er leppe-ganespalte og manglende venstre hånd om jeg ikke tar helt feil, og jeg synes det er rart at noen mener at dette er handicap som er så alvorlige at de ikke kan adoptere disse barna. Var ikke ute etter å "ta" noen med dette innlegget, men jeg mener likevel at det er ille. Håper noen har blitt oppmerksom på disse sakene, og kanskje tør å vurdere dette.

Jeg har det på samme måten hver gang jeg ser et barn med samme helseanmerkning som mitt eget, som blir stående i evigheter på lista.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...