Gå til innhold

For tidlig å sende julekort?

Anbefalte innlegg

Jeg var hos fotografen idag og hentet julekortene, og de var sååå fine! Fotomontasje med to bilder inni kortet, vi var virkelig storfornøyde!

Har skrevet på alle konvoluttene allerede, og sitter nå med "innsiden". De fleste får "bare" Julehilsen fra xx xx, men noen skriver jeg litt lengre og mer personlig på.

Men er det altfor tidlig å sende dem nå?? Jeg ble så ivrig siden de var så fine :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256225-for-tidlig-%C3%A5-sende-julekort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Jeg er mye senere enn jeg pleier å være i år, for julekortene er ikke i hus enda...

Men uansett hvor tidlig jeg er ferdig så pleier jeg å vente til minst 1. desember før jeg begynner å sende ut.

Synes det er greit å vente på julemåneden.

Skjønner hva du mener. Jeg er mye senere enn jeg pleier å være i år, for julekortene er ikke i hus enda...

Men uansett hvor tidlig jeg er ferdig så pleier jeg å vente til minst 1. desember før jeg begynner å sende ut.

Synes det er greit å vente på julemåneden.

Ja du har nok rett i det... hvis jeg venter til mandag så er det jo hvertfall ordentlig desember!

Lykke til med julebrevene dine forresten, syns det høres kjempekoselig ut.

:-)

Annonse

Ja du har nok rett i det... hvis jeg venter til mandag så er det jo hvertfall ordentlig desember!

Lykke til med julebrevene dine forresten, syns det høres kjempekoselig ut.

:-)

Tusen takk :) Jeg synes det er koselig å få julebrev, og jeg synes det er koselig å sende julebrev. Så får de som ikke ønsker å lese dem bare kaste dem...

Men jeg får mange positive tilbakemeldinger om at folk synes det er koselig med en liten oppdatering.

Og mandag er en flott dag å sende julekort på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...