Gå til innhold

Navn på ting i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har eg ikkje eit godt svar på - og eg har heller ikkje klart å finne det ut i anatomisk oppslagsverk. (Eg har ikkje mitt eige anatomiske atlas tilgjengeleg, men har sett på nett - er har lurt på det same iblant!)

"Snørr-renna" er eit ord eg har sett brukt, men det er nok heilt sikkert ikkje den korrekte termen ;-)

Jeg satt nettopp og leste dette:

http://www.helse-bergen.no/avd/plastikkirurgisk/tema/

EkstremForvandling030504.htm

-

kan det være ganen du mener?

Er nok ikke det. GAnen sitter inni munnen. Hun tenker på midten på overleppa og oppover til nesa.

Annonse

Filtrum. Hva jeg vet! Ha! :-)

Det var det ja! Jeg skrev et innlegg på dette i går, men internett var så ustabil at det datt ut. Jeg spurte nemlig om det samme her i fjor eller for et par år siden - og da fant DOL-klanen ut at det ikke hadde noe norsk navn, og det latinske navnet datt ut like fort som det kom inn i hodet mitt.

Men FILTRUM var det ja :.-)

Annonse

Gjest Navn på ting i ansiktet

Jeg satt nettopp og leste dette:

http://www.helse-bergen.no/avd/plastikkirurgisk/tema/

EkstremForvandling030504.htm

-

kan det være ganen du mener?

Nei, det er den renna som jubalong70 beskriver, også kalt snørr-renna...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...