jubalong70 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Mellomsøster som er 5,5 år gammel synger julesanger for tiden. I dag har jeg hørt følgende: "Når nettene blir lange og kulda går i ring" Og andre verset på Nå har vi vaska golvet: "Dra krakken bortåt graset" Synes det var litt morsomt, jeg... 0 Siter
MillaMy Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Husker da lillegutt for et par år siden skulle synge den julesangen han var aller mest glad i. Det ble "(H)julene på bussen" 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe, det er sånne ting som er gullkorn. Helt famtastisk koslige kommentarer, og man ler _med_ barna og ikke _av_ dem )) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 *ler* Husk å skrive det ned :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Så søtt Jeg også liker å lytte til hva de egentlig synger. Her et år sang sønnen min "Så går vi rundt om hver eneste busk.." ) 0 Siter
April Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 He he....herlig ...) Tidligere sang frøkna her Bjelleklang, siste del: Bøll å sug, bøll å sug...(følg oss ut...) ) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Da min sønn var noen år yngre spurte han hva en jordmor var. Jeg forklarte, og da sa han : "Jeg trodde det var en mor som vokste opp fra jorda, jeg" Og så la han til: "Men hvorfor bor hun oppå _taket_??!!" 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Husker da lillegutt for et par år siden skulle synge den julesangen han var aller mest glad i. Det ble "(H)julene på bussen" *he he* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Husker da lillegutt for et par år siden skulle synge den julesangen han var aller mest glad i. Det ble "(H)julene på bussen" Søt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Så søtt Jeg også liker å lytte til hva de egentlig synger. Her et år sang sønnen min "Så går vi rundt om hver eneste busk.." ) He, he - det blir en lang tur... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 He he....herlig ...) Tidligere sang frøkna her Bjelleklang, siste del: Bøll å sug, bøll å sug...(følg oss ut...) ) Ha, ha, ha!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Da min sønn var noen år yngre spurte han hva en jordmor var. Jeg forklarte, og da sa han : "Jeg trodde det var en mor som vokste opp fra jorda, jeg" Og så la han til: "Men hvorfor bor hun oppå _taket_??!!" Herlig! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 De er jo bare så herlige! Min sønn sang -her kommer dine armer små, og stusset fælt over hvorfor armene var så små... *lol* 0 Siter
Velouria Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Morsomt, det er kjempemoro å høre etter hva de egentlig synger, det er ofte litt annerledes enn originalen. Mis rettet på meg her om dagen da jeg sang feil på en Madrugadalåt, skikkelig gretten ble hun, hun er nemlig blodfan. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 De er jo bare så herlige! Min sønn sang -her kommer dine armer små, og stusset fælt over hvorfor armene var så små... *lol* He, he - ikke så greit å forstå alt, nei. Husker vi sang om: Fra Saba kom de konger tre. Jeg lurte på hvorfor de kom fra bindposen til mor... 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 He, he - ikke så greit å forstå alt, nei. Husker vi sang om: Fra Saba kom de konger tre. Jeg lurte på hvorfor de kom fra bindposen til mor... Ler rått og høyt! Du spurte henne ikke da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.