Gå til innhold

Hvilken vogn har/hadde du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har/hadde en Simo kombivogn som ble kjøpt inn da vi ventet storesøster. Den er kjempegod og jeg er veldig fornøyd med den.

Men, i sommer var vi i USA, og da kjøpte jeg en Mountain Buggy Urban Jungle (One Tree Hill). Og jeg må bare innrømme at det er den beste vogna jeg noen gang har trillet!

Vi kjøpte uten bag (siden lillebror var 8 mnd), men skulle jeg kjøpt min første vogn nå, så hadde jeg absolutt kjøpt en slik med bag.

Ja, den er dyr, men herre min hatt så god den er!!!

Vi har en Emmaljunga Edge Duo, er kjempefornøyde og hadde aldri byttet den ut!

Nå venter vi nr to, og jeg må jo innrømme at jeg kikker litt på vogner selv om vi har en helt perfekt en... hadde jeg hatt ubegrenset med midler hadde vi nok kjøpt en Bugaboo, men det hadde kun vært av forfengelighetshensyn!! Tror ikke den hadde trillet så godt på skogsveien bortover her akkurat.....

Har/hadde en Simo kombivogn som ble kjøpt inn da vi ventet storesøster. Den er kjempegod og jeg er veldig fornøyd med den.

Men, i sommer var vi i USA, og da kjøpte jeg en Mountain Buggy Urban Jungle (One Tree Hill). Og jeg må bare innrømme at det er den beste vogna jeg noen gang har trillet!

Vi kjøpte uten bag (siden lillebror var 8 mnd), men skulle jeg kjøpt min første vogn nå, så hadde jeg absolutt kjøpt en slik med bag.

Ja, den er dyr, men herre min hatt så god den er!!!

Husker du at jeg tilbød meg å overta den til USA-pris hvis du ikke likte den?

Jeg skal ha sånn når Lillevill kommer i sportsvognalderen, det er ingen tvil, hvis jeg kjøper noe annet kommer jeg bare til å angre uansett. Eneste vi ikke er sikre på er fargen...

Jeg skal ha sånn når Lillevill kommer i sportsvognalderen, det er ingen tvil, hvis jeg kjøper noe annet kommer jeg bare til å angre uansett. Eneste vi ikke er sikre på er fargen...

Jaaaaaa! Hun er blitt frelst! *jubler*

Annonse

Når du sier det så husker jeg at det var snakk om noe slikt, ja.

Du kan bare glede deg til sportsvognalderen kommer!!!

Vi har fagen Copacabana blue. Veldig fornøyd med den!

HAdde jeg hatt jente hadde jeg nok tatt noe rosa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...