Gå til innhold

Svømte 1000 meter'n i dag

Anbefalte innlegg

Dette er rett og slett et skryteinnlegg!

Vesla mi lærte å svømme litt i fjor sommer da hun var 6 år, og på sydentur i vår brukte vi veldig mye tid i bassenget og hun ble flink i vannet.

Den flotte sommeren vi har hatt ble stort sett benyttet til sol og masse bading, og i høst fikk hun blod på tann på å ta svømmemerker,

I løpet av høsten har hun tatt 25, 50, 100 og 500 meters merket,

I går proklamerte hun at i morgen skal jeg svømme 1000 meter, så pappan måtte pakke badetøy og ta turen i svømmehallen i morges. Nå ringte en gledestrålende 7 åring og fortalte at 1000 meters var tilbakelagt på rett under en time.

Blir kjempestolt av henne jo, og ser at jeg har fått en svært besluttsom unge. 40 lengder er ganske langt å holde motivasjonen. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256550-sv%C3%B8mte-1000-metern-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig?!

Jeg er overrasket selv, jeg gikk i 4. klasse før jeg svømte 1000 metern, så jeg er mektig imponert over henne i dag.

Jeg er tidligere aktiv svømmer selv og utdannet svømmeinstruktør, men jeg har ikke pushet henne til noe, bare hatt stor vekt på å få henne svømmedyktig så tidlig som mulig, fordi jeg også liker å bade.

Annonse

Gjest Arnhilda

Det gjorde min sønn den høsten han fylte 7 også. Gjett om mor og far var stolte.Trodde nesten ikke det var sant, men SFO personalet holdt telling og svømmemerke kom:) Eneste som var litt dumt var at han liksom nådde "toppen" med en gang, ble liksom litt rart å ta 100/500 metern når man allerede hadde tatt 1000 m..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...