Gå til innhold

P-piller og ikke mensen

Anbefalte innlegg

Gjest -helt greit?

Er litt fortvilet nå så jeg poster det flere steder, håper det ikke irriterer noen.

Saken er den at jeg har gått på p-pillen i flere år, pleier å ta siste pille søndag og få mensen tirsdag. Er veldig seriøs med pillene, aldri noe tull, tar den hver dag men får ofte mellomblødninger.

Jeg får altså både mensen og mellomblødninger i 1-2 uker før mensen.

Men her for to sykluser siden kom det ikke mellomblødning, kun mens og det var jeg sefølgelig glad for.

Nå før denne fikk jeg mellomblødning men ikke mens!!

Det har aldri skjedd før, den pleier å komme tirsdag, har to ganger vært så sen som torsdag men nå er det lørdag og ingenting!!

Jeg har hatt sex, men vært nøye med pillen. En gang kastet jeg opp om kvelden men pillen tas om morningen og dette var før mellomblødningen.

Jeg er ikke kvalm eller har ømmebryster.sker ikke barn nå. Er det greit å begynne på pillene igjen mandag? Er det greit å gå en sykuls uten mens?

Det har vært litt stess i livet mitt i det siste og jeg har lagt på meg en del. Kan det være grunnen til at mensen ikke er her?

Må jeg kjøpe test eller er det greit å begynne med pillene på mandag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256559-p-piller-og-ikke-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yasmin p-pille

Jeg blødde konstant mens jeg gikk på hormonpillene.Det ga seg da jeg gikk over på juksepillene. Da jeg skulle hatt mensen kom den ikke. Jeg hadde tatt pillene til punkt og prikke hver dag og kun hatt sex 1 gang så jeg visste at sjansen var små. Tok en test som var negativ.

Tror det er ganske vanlig at pillene tuller litt med kroppen i blandt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...