Gå til innhold

Barnevakt med kjærest på slep?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• hidi

9

• Piraye

7

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Femtenåringer er fult kapable til å passe barn.

Men to 15-årige kjærester alene som barnepassere, vil jeg ikke anbefale. Da kan den ene lett bli mor i ung alder.

Hilsen

Det må isåfall være om ingen av de har hørt om prevensjon...

Og to femtenåringer kan gjerne bare sitte og holde hånd, se en spennende film etc. Jeg lå aldri med noen når jeg satt barnevakt!

Så på det som en godt betalt jobb, og ungene var i sentrum...

Nei, jeg har bare teenåringer i huset, og de får ikke lov å være kjærester som 15- åringer.

De færreste 15-åringer får lov til det av ansvarsbevisste foreldre.

Hilsen

"Nei, jeg har bare teenåringer i huset, og de får ikke lov å være kjærester som 15- åringer."

Så ikke nok med at hun ikke får lov til å være alene med kjæresten, men hun får faktisk ikke lov til å ha kjæreste i det hele tatt? :-O

"De færreste 15-åringer får lov til det av ansvarsbevisste foreldre."

Sånn kommentarer er det dummeste jeg hører, og med det mistet du all din seriøsitet.

Gjest mandolina

"Nei, jeg har bare teenåringer i huset, og de får ikke lov å være kjærester som 15- åringer."

Så ikke nok med at hun ikke får lov til å være alene med kjæresten, men hun får faktisk ikke lov til å ha kjæreste i det hele tatt? :-O

"De færreste 15-åringer får lov til det av ansvarsbevisste foreldre."

Sånn kommentarer er det dummeste jeg hører, og med det mistet du all din seriøsitet.

Du trenger ikke å lage karakteristikker av andre fordi om de ikke er enige med deg.

Forumet er åpent for debatt, og her kan alle vel ha lov til å komme fram med sine meninger.

Jeg fremmer mine meninger og du fremmer dine meninger, men det gir ikke deg rett til å rakke ned på meg pga mine meninger.

Hilsen

Du trenger ikke å lage karakteristikker av andre fordi om de ikke er enige med deg.

Forumet er åpent for debatt, og her kan alle vel ha lov til å komme fram med sine meninger.

Jeg fremmer mine meninger og du fremmer dine meninger, men det gir ikke deg rett til å rakke ned på meg pga mine meninger.

Hilsen

Nei det overrasket meg bare. Og husk at dette er et diskusjonsforum.

Men når du antyder at de som ikke er enig med deg er ansvarsløse så er det faktisk DU som rakker ned på andre.

Dette blir siste ordet fra meg

Annonse

Gjest mandolina

Nei det overrasket meg bare. Og husk at dette er et diskusjonsforum.

Men når du antyder at de som ikke er enig med deg er ansvarsløse så er det faktisk DU som rakker ned på andre.

Dette blir siste ordet fra meg

Jeg skrev ikke ansvarsløs, det var din tolkning av mitt innlegg.

Hilsen

Annonse

Nei, jeg har bare teenåringer i huset, og de får ikke lov å være kjærester som 15- åringer.

De færreste 15-åringer får lov til det av ansvarsbevisste foreldre.

Hilsen

Er litt usikker på hva du mener?

Mener du at din datter på 15 år ikke får lov til å ha kjæreste...

Min datter er 13 år og har hatt utallige kjærester, de fleste har hun aldri møtt.

Hva er galt med det? tror du alle jenter har sex, hvis de er sammen med noen?

Spør ikke for å være uhøflig, men jeg ønsker heller ikke tidlig sexdebut for min datter

Gjest mandolina

Min datter er 13 år og har hatt utallige kjærester, de fleste har hun aldri møtt.

Spør ikke for å være uhøflig, men jeg ønsker heller ikke tidlig sexdebut for min datter

Hverken en sønn eller en datter på 15 år, får lov til å være alene med en kjæreste.

Hvilke svermerier de har, kan jeg ikke blande meg inn i.

Det er forskjell på det: å sverme for en eller annen og å være håndfaste kjærester, som er alene sammen i et hus med bare sovende barn.

Hilsen

Hverken en sønn eller en datter på 15 år, får lov til å være alene med en kjæreste.

Hvilke svermerier de har, kan jeg ikke blande meg inn i.

Det er forskjell på det: å sverme for en eller annen og å være håndfaste kjærester, som er alene sammen i et hus med bare sovende barn.

Hilsen

Er du Jehovas Vitne?

Har hun kjærester hun aldri har møtt?

Er det dette som kalles avstandsforhold, for ikke å si anstandsforhold, hehe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...