Gå til innhold

Barnevakt med kjærest på slep?

Anbefalte innlegg

Teenårene er de årene hvor tallene på engelsk ender med teen.

Elleve- og tolvåringer er ikke i teenårene, for teenårene med begynner med trettenåringer og ender med nittenåringer og da er femten tidlig i teenårene.

Hilsen

Vet det, man er i tenårene i 7 år, 15 er det 3 året, dermed er 15 og 16 midt i tenårene. Eller per definisjon, er man midt i tenårene når man er 15,5.

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• hidi

9

• Piraye

7

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina

Vet det, man er i tenårene i 7 år, 15 er det 3 året, dermed er 15 og 16 midt i tenårene. Eller per definisjon, er man midt i tenårene når man er 15,5.

Man begynner i tenårene den dagen en fyller tretten år og slutter i tenårene den dagen en blir tyve år.

Det blir 7 tenåringsår.

Gjennomsnittsalderen for alle tenåringer er 16,5 år.

Når en er 15 år er en i begynnelsen av tenårene.

Hilsen

Man begynner i tenårene den dagen en fyller tretten år og slutter i tenårene den dagen en blir tyve år.

Det blir 7 tenåringsår.

Gjennomsnittsalderen for alle tenåringer er 16,5 år.

Når en er 15 år er en i begynnelsen av tenårene.

Hilsen

Nåvel, hver sin mening, min er 2+3+2. 13-14=begynnelse, 18-19=slutt, i alle deler av samfunnet er "midten" det lengste.

Annonse

Nei, jeg har bare teenåringer i huset, og de får ikke lov å være kjærester som 15- åringer.

De færreste 15-åringer får lov til det av ansvarsbevisste foreldre.

Hilsen

Hvis barna dine, av hensyn til sin mor, velger å ikke ha kjæreste som femtenåringer, vil jeg si de er rimelig underkuet...

Jeg hadde en svært pliktoppfyllende mamma, men fikk gudskjelov lov til å ha kjæreste når jeg var femten. Vi gjorde ikke noe "galt" og dette er en tid jeg husker på med glede. Hadde moren min nekta meg dette forholdet, hadde jeg antagelig følt at jeg hadde mista noe som var viktig for utviklingen min...

At foreldre er bekymret forstår jeg virkelig, men man kan tross alt ikke nekte sitt eget barn å oppleve ekte forelskelse. Det synes jeg nesten minner om overgrep mot barnets følelser...

Gjest mandolina

Hvis barna dine, av hensyn til sin mor, velger å ikke ha kjæreste som femtenåringer, vil jeg si de er rimelig underkuet...

Jeg hadde en svært pliktoppfyllende mamma, men fikk gudskjelov lov til å ha kjæreste når jeg var femten. Vi gjorde ikke noe "galt" og dette er en tid jeg husker på med glede. Hadde moren min nekta meg dette forholdet, hadde jeg antagelig følt at jeg hadde mista noe som var viktig for utviklingen min...

At foreldre er bekymret forstår jeg virkelig, men man kan tross alt ikke nekte sitt eget barn å oppleve ekte forelskelse. Det synes jeg nesten minner om overgrep mot barnets følelser...

Det er forskjell på forelskelse som femtenåring og det å ha håndfast kjæreste som kommer på alenebesøk i et fremmed voksenfri hus.

Hilsen

Hverken en sønn eller en datter på 15 år, får lov til å være alene med en kjæreste.

Hvilke svermerier de har, kan jeg ikke blande meg inn i.

Det er forskjell på det: å sverme for en eller annen og å være håndfaste kjærester, som er alene sammen i et hus med bare sovende barn.

Hilsen

Vet du at når jeg hadde kjæreste som femtenåring, så fikk vi heldigvis lov å være alene sammen. Moren min sa at vi fikk lov til dette fordi hun stolte på meg. Jeg hadde derfor mye å leve opp til. Så på det som en stor ære at hun stolte såpass på meg :-)

Hadde vi ikke fått lov til å være alene sammen, hadde jeg følt at jeg ikke hadde tillit fra henne. Da er jeg ganske sikker på at jeg hadde gitt blaffen og hatt sex før jeg var klar for det ;-)

Gjest mandolina

Vet du at når jeg hadde kjæreste som femtenåring, så fikk vi heldigvis lov å være alene sammen. Moren min sa at vi fikk lov til dette fordi hun stolte på meg. Jeg hadde derfor mye å leve opp til. Så på det som en stor ære at hun stolte såpass på meg :-)

Hadde vi ikke fått lov til å være alene sammen, hadde jeg følt at jeg ikke hadde tillit fra henne. Da er jeg ganske sikker på at jeg hadde gitt blaffen og hatt sex før jeg var klar for det ;-)

Du mener ditt og jeg mener mitt, det er ikke for at forandre hverandres meninger vi diskuterer, men det er vel lov til å gi uttrykk for det en mener for det.

Hilsen

Jeg synes du kan høre med hennes foreldre om det er ok at han sitter barnevakt sammen med henne. Hvis dette er greit, så kan du si at han kan komme etter at barna er i seng.

Minstemor her i huset er like gammel som din yngste. Jeg vet hun ville følt seg utrygg dersom en forholdsvis ukjent person skulle være hjemme hos oss når vi var borte.

Annonse

Det er forskjell på forelskelse som femtenåring og det å ha håndfast kjæreste som kommer på alenebesøk i et fremmed voksenfri hus.

Hilsen

Femtenåringer har sterke følelser. Det er galt å nekte dem å leve ut disse følelsene. Å leve ut følelsene betyr ikke nødvendigvis å ha sex, men få lov til å være alene sammen med den man er forelska i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...