asterix Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vel, far ser denne han også, så det er ikke bare mitt behov. Men er det ikke bedre at et godt samarbeide med mor, som i sin tur er til gode for barnet, går foran stemor og fars "behov" til å se en film nøyaktig på et bestemt tidpunkt på dagen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2040442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En fem år gammel jente merker neppe forskjellen på å se filmen på tv fra 11 til 12, eller å se den på dvd eller opptak fra 12 til 13. Å lage konflikt rundt et filletema som dette, som attpåtil er stemorens behov, ikke barnets, og ikke foreldrenes, er tøv. Evig enig. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2040977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2469 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har sett svarene deres og for oss er det helt feil å se denne filmen på DVD. Poenget er at når både jeg, mannen min og så og si alle vi kjenner snakker om minner fra julen da vi var små, så er det det å kunne sitte i sofaen hele dagen og se alt det fine på tv som er spesielt for denne dagen (og ikke på video hele året), for deretter å pynte seg, spise, få pakker osv. Vi har foreslått for mor at vi (vi har jul annenhvert år med jenta) gjør byttene på lille julaften slik at frøkna får med seg hele julemorgen/dagen hos den hun skal være hos på julaften. Men slik er det ikke. Det året vi har julaften må vi hente henne kl. 12 på julaften. Det året mor har henne, får vi feire "julaften" med henne på lille julaften og må kjøre henne hjem på kvleden. For mor skal gi julestrømpen hvert år, for det syns mor er så hyggelig. Hva med om far også vil gjøre det annenhvert år da???? Men jeg har fattet poenget deres, selv om jeg (og min mann) er uenige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har sett svarene deres og for oss er det helt feil å se denne filmen på DVD. Poenget er at når både jeg, mannen min og så og si alle vi kjenner snakker om minner fra julen da vi var små, så er det det å kunne sitte i sofaen hele dagen og se alt det fine på tv som er spesielt for denne dagen (og ikke på video hele året), for deretter å pynte seg, spise, få pakker osv. Vi har foreslått for mor at vi (vi har jul annenhvert år med jenta) gjør byttene på lille julaften slik at frøkna får med seg hele julemorgen/dagen hos den hun skal være hos på julaften. Men slik er det ikke. Det året vi har julaften må vi hente henne kl. 12 på julaften. Det året mor har henne, får vi feire "julaften" med henne på lille julaften og må kjøre henne hjem på kvleden. For mor skal gi julestrømpen hvert år, for det syns mor er så hyggelig. Hva med om far også vil gjøre det annenhvert år da???? Men jeg har fattet poenget deres, selv om jeg (og min mann) er uenige. Jeg vil ikke ha noen mening om hvordan dere skal fordele julen generelt. Men noe av det du sier, er at tradisjonene er viktig. Å gjøre det samme hver julaften, og for dere er det bl.a. noen spesielle juleprogrammer. Det at denne jenta får hver morgen hos mamma, med julestrømpe der, vil gi henne noe av dette. En fast tradisjon, noe som hvert år gjør at det blir jul. Er ikke det bra? Og selv om du mener at moren er urimelig, er det ingen grunn til å bli urimelig selv. Jeg mener fortsatt at å lage et konflikttema ut av et tv-program er urimelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg vil ikke ha noen mening om hvordan dere skal fordele julen generelt. Men noe av det du sier, er at tradisjonene er viktig. Å gjøre det samme hver julaften, og for dere er det bl.a. noen spesielle juleprogrammer. Det at denne jenta får hver morgen hos mamma, med julestrømpe der, vil gi henne noe av dette. En fast tradisjon, noe som hvert år gjør at det blir jul. Er ikke det bra? Og selv om du mener at moren er urimelig, er det ingen grunn til å bli urimelig selv. Jeg mener fortsatt at å lage et konflikttema ut av et tv-program er urimelig. Atene, du har mange kloke svar å komme med rundt dette temaet. Virkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2469 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg vil ikke ha noen mening om hvordan dere skal fordele julen generelt. Men noe av det du sier, er at tradisjonene er viktig. Å gjøre det samme hver julaften, og for dere er det bl.a. noen spesielle juleprogrammer. Det at denne jenta får hver morgen hos mamma, med julestrømpe der, vil gi henne noe av dette. En fast tradisjon, noe som hvert år gjør at det blir jul. Er ikke det bra? Og selv om du mener at moren er urimelig, er det ingen grunn til å bli urimelig selv. Jeg mener fortsatt at å lage et konflikttema ut av et tv-program er urimelig. Vi lager ingen konflikt, vi stilte et sprøsmål, fikk et svar og har ikke gjort noe mer med det. Det eneste vi har gjort i tillegg er å lufte det her inne - ingen konflikt med mor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enig med 2469 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har sett svarene deres og for oss er det helt feil å se denne filmen på DVD. Poenget er at når både jeg, mannen min og så og si alle vi kjenner snakker om minner fra julen da vi var små, så er det det å kunne sitte i sofaen hele dagen og se alt det fine på tv som er spesielt for denne dagen (og ikke på video hele året), for deretter å pynte seg, spise, få pakker osv. Vi har foreslått for mor at vi (vi har jul annenhvert år med jenta) gjør byttene på lille julaften slik at frøkna får med seg hele julemorgen/dagen hos den hun skal være hos på julaften. Men slik er det ikke. Det året vi har julaften må vi hente henne kl. 12 på julaften. Det året mor har henne, får vi feire "julaften" med henne på lille julaften og må kjøre henne hjem på kvleden. For mor skal gi julestrømpen hvert år, for det syns mor er så hyggelig. Hva med om far også vil gjøre det annenhvert år da???? Men jeg har fattet poenget deres, selv om jeg (og min mann) er uenige. Synd du ikke har fått svar fra noen pappaer her ..... jeg må si jeg er enig med deg jeg. Hvorfor skal ikke pappaen få kunne "gi fra seg litt" juletradisjoner også. Han er tross alt pappaen til dette barnet det her snakkes om. Jeg syns moren er steil her, julestrømpen kan dere også fint gi henne. Hun skal alltid få ha barnet på julaften morgenen, hva hvis barnet har lyst til å være hos pappa, våkne hos pappa julaften, kose seg der hele morgenen, istedenfor å måtte kanskje stresse seg ut for å "bytte" hus på selveste julaften. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enig med 2469 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det ingen som skjønner at det blir ikke samme stasen å ha den på DVD eller video!!! Kunne aldri falle meg inn å kjøpe verken den eller andre julefilmer på DVD. Nei, den skal ses på NRK på julaften. Kan vel ikke være så vanskelig å levere fra seg jenta en time tidligere? Helt enig ! Vi har ikke julefilmene på video eller DVD. Det blir ikke det samme i det hele tatt. Jeg MÅ ha med meg snekker andersen på julemorgenen, kunne ikke falt meg inn å tatt det opp om det ikke passer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2469 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Synd du ikke har fått svar fra noen pappaer her ..... jeg må si jeg er enig med deg jeg. Hvorfor skal ikke pappaen få kunne "gi fra seg litt" juletradisjoner også. Han er tross alt pappaen til dette barnet det her snakkes om. Jeg syns moren er steil her, julestrømpen kan dere også fint gi henne. Hun skal alltid få ha barnet på julaften morgenen, hva hvis barnet har lyst til å være hos pappa, våkne hos pappa julaften, kose seg der hele morgenen, istedenfor å måtte kanskje stresse seg ut for å "bytte" hus på selveste julaften. Her inne er det mest mødre, og mødre har en tendens til å kun se alt fra sin side og kaller det "barnets beste" hele veien. (nå får jeg nok mange på nakken). Det er veldig synd dessverre, for jeg tror ikke alt er barnets beste selv om mor mener det bestandig. Om far ønsker å bidra blir det som regel sett på som at det "bryter opp" barnets hverdag. MEN: når det dukker opp problemer så mor ikke kan stille opp på noe, da er far og stemor god å ha skal jeg si deg. Selv ting som tidligere har blitt sagt er da helt glemt om det gavner mor i det tilfellet. (det er i allefall sånn her hos oss). Så ja - hadde vært fint med svar fra noen pappaer også, men de er vel ikke så alt for mye her inne vil jeg tro. Far har lite å si dessverre når foreldre skilles. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Her inne er det mest mødre, og mødre har en tendens til å kun se alt fra sin side og kaller det "barnets beste" hele veien. (nå får jeg nok mange på nakken). Det er veldig synd dessverre, for jeg tror ikke alt er barnets beste selv om mor mener det bestandig. Om far ønsker å bidra blir det som regel sett på som at det "bryter opp" barnets hverdag. MEN: når det dukker opp problemer så mor ikke kan stille opp på noe, da er far og stemor god å ha skal jeg si deg. Selv ting som tidligere har blitt sagt er da helt glemt om det gavner mor i det tilfellet. (det er i allefall sånn her hos oss). Så ja - hadde vært fint med svar fra noen pappaer også, men de er vel ikke så alt for mye her inne vil jeg tro. Far har lite å si dessverre når foreldre skilles. Jeg er enig både med deg og med mor jeg. Jeg synes ikke mor kan kreve at hun skal ha barnet til kl. 12 på julaftens formiddag mens dere må levere henne lille julaftens kvelden. Det bør være likt for begge parter synes jeg. Selv har vi delt det i 23-28/12 og 28/12-2/1, annethvert år. Enkelt og greit, så blir det ikke noe krangling om det. Men når det er sagt så synes jeg også at dere legger latterlig mye i betydningen av en film... Ikke misforstå meg, jeg elsker den filmen selv, men tviler på at mi snuppe på 6 hadde orket se den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Vi lager ingen konflikt, vi stilte et sprøsmål, fikk et svar og har ikke gjort noe mer med det. Det eneste vi har gjort i tillegg er å lufte det her inne - ingen konflikt med mor. Jeg forsto det som at du lurte på om dere skulle diskutere det videre med moren. Jeg noterer meg at dere ikke har tenkt å gjøre det. Jeg klarer forøvrig utmerket godt å se dette fra farens side også - jeg vet hva det vil si å være stemor. Noe av det jeg har lært, er at man skal la være å irritere seg over småting. Det blir hyggeligere for alle parter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luskelita Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har nå lest svarene du har fått og er rimelig sjokkert over at folk (mødrene) her inne virkelig mener at jul bør fordeles så "urettferdig" (i mors favør). For meg høres det logisk ut at jul (og andre anledninger) deles rettferdig uansett hvem som skal ha barnet. Jeg syns det beste faktisk er at barnet kan hentes lillejulaften slik at hun kan få med seg hele julen med julaftenforberedelser og alt i det hjemmet hun skal være i. Julestrømpe, TV-programmer etc etc bør hun få der hun faktisk skal feire julen, på denne måten kan begge foreldre bidra og gi videre sine tradisjoner. Det er like viktig for far å få videreformidle egne tradisjoner som for mor. For min del er det stas å få ha stebarna mine fra 22. des slik at vi kan stå opp sammen på lillejulaften å starte pynting av juletre og hus. Vi har våre tradisjoner som vi syns er "de beste i verden" og som vi er ivrige etter å la barna delta i. Hvorfor skal noen (barnets mor) ha rett til å frarøve oss dette? Jeg undrer på hvordan svarene til deg her hadde blitt om det var en sak som hadde gått til fars fordel hver eneste gang, og mor aldri fikk tilbringe julaftenmorgen med barnet sitt... Det merkelige er at når mor har behov for at far stiller opp - ja DA skal det være 100% rettferdig. Likestillingen har virkelig kommet langt her, jenter (*ironi*) Når det gjelder å ta opp TV-programmer eller kjøpe på DVD syns jeg som du at dette er å ødelegge "magien". Det spesielle med julaftenprogrammene er jo å bare ha mulighet til å se disse på nrk på julaften formiddag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har nå lest svarene du har fått og er rimelig sjokkert over at folk (mødrene) her inne virkelig mener at jul bør fordeles så "urettferdig" (i mors favør). For meg høres det logisk ut at jul (og andre anledninger) deles rettferdig uansett hvem som skal ha barnet. Jeg syns det beste faktisk er at barnet kan hentes lillejulaften slik at hun kan få med seg hele julen med julaftenforberedelser og alt i det hjemmet hun skal være i. Julestrømpe, TV-programmer etc etc bør hun få der hun faktisk skal feire julen, på denne måten kan begge foreldre bidra og gi videre sine tradisjoner. Det er like viktig for far å få videreformidle egne tradisjoner som for mor. For min del er det stas å få ha stebarna mine fra 22. des slik at vi kan stå opp sammen på lillejulaften å starte pynting av juletre og hus. Vi har våre tradisjoner som vi syns er "de beste i verden" og som vi er ivrige etter å la barna delta i. Hvorfor skal noen (barnets mor) ha rett til å frarøve oss dette? Jeg undrer på hvordan svarene til deg her hadde blitt om det var en sak som hadde gått til fars fordel hver eneste gang, og mor aldri fikk tilbringe julaftenmorgen med barnet sitt... Det merkelige er at når mor har behov for at far stiller opp - ja DA skal det være 100% rettferdig. Likestillingen har virkelig kommet langt her, jenter (*ironi*) Når det gjelder å ta opp TV-programmer eller kjøpe på DVD syns jeg som du at dette er å ødelegge "magien". Det spesielle med julaftenprogrammene er jo å bare ha mulighet til å se disse på nrk på julaften formiddag. Men er det noen som har sagt at det er rettferdig? Jeg tror bare ikke det kommer noe godt ut av å ri prinsipper i denne sammenhengen. Ikke synes jeg rettferdighet for foreldrene er noe primærargument når det gjelder omsorg for barn etter skilsmisse heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har nå lest svarene du har fått og er rimelig sjokkert over at folk (mødrene) her inne virkelig mener at jul bør fordeles så "urettferdig" (i mors favør). For meg høres det logisk ut at jul (og andre anledninger) deles rettferdig uansett hvem som skal ha barnet. Jeg syns det beste faktisk er at barnet kan hentes lillejulaften slik at hun kan få med seg hele julen med julaftenforberedelser og alt i det hjemmet hun skal være i. Julestrømpe, TV-programmer etc etc bør hun få der hun faktisk skal feire julen, på denne måten kan begge foreldre bidra og gi videre sine tradisjoner. Det er like viktig for far å få videreformidle egne tradisjoner som for mor. For min del er det stas å få ha stebarna mine fra 22. des slik at vi kan stå opp sammen på lillejulaften å starte pynting av juletre og hus. Vi har våre tradisjoner som vi syns er "de beste i verden" og som vi er ivrige etter å la barna delta i. Hvorfor skal noen (barnets mor) ha rett til å frarøve oss dette? Jeg undrer på hvordan svarene til deg her hadde blitt om det var en sak som hadde gått til fars fordel hver eneste gang, og mor aldri fikk tilbringe julaftenmorgen med barnet sitt... Det merkelige er at når mor har behov for at far stiller opp - ja DA skal det være 100% rettferdig. Likestillingen har virkelig kommet langt her, jenter (*ironi*) Når det gjelder å ta opp TV-programmer eller kjøpe på DVD syns jeg som du at dette er å ødelegge "magien". Det spesielle med julaftenprogrammene er jo å bare ha mulighet til å se disse på nrk på julaften formiddag. Jeg tror svarene hadde blitt helt annerledes her hvis fokus hadde vært det du nevner. At hovedinnlegger ønsker å få barnet lille julaften, for så å ha felles tradisjoner på julaften slik de er vant til, bl.a. med juleprogrammer. At hun mener det er rimelig at både far og mor har samme anledning til å dele juletradisjoner med barnet. Istedenfor legges hele fokus på en tv-film. Dette er en film som vi som har vokst opp med den har gode minner om, og har som en del av våre juletradisjoner. Men ærlig talt - hvor mange barn idag er det som synes den er spesielt spennende? Jeg kjenner ingen. Og som sagt, skal man lage en stor konflikt med sitt barns andre forelder, bør det være på viktigere grunnlag enn et tv-program man ønsker at barnet skal se. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har sett svarene deres og for oss er det helt feil å se denne filmen på DVD. Poenget er at når både jeg, mannen min og så og si alle vi kjenner snakker om minner fra julen da vi var små, så er det det å kunne sitte i sofaen hele dagen og se alt det fine på tv som er spesielt for denne dagen (og ikke på video hele året), for deretter å pynte seg, spise, få pakker osv. Vi har foreslått for mor at vi (vi har jul annenhvert år med jenta) gjør byttene på lille julaften slik at frøkna får med seg hele julemorgen/dagen hos den hun skal være hos på julaften. Men slik er det ikke. Det året vi har julaften må vi hente henne kl. 12 på julaften. Det året mor har henne, får vi feire "julaften" med henne på lille julaften og må kjøre henne hjem på kvleden. For mor skal gi julestrømpen hvert år, for det syns mor er så hyggelig. Hva med om far også vil gjøre det annenhvert år da???? Men jeg har fattet poenget deres, selv om jeg (og min mann) er uenige. Jeg tror nok du overdriver betydningen av en film for barn i dag. Jeg har de samme minnene fra julaften som deg, men det var nok hovedsaklig fordi da jeg var barn var det kun på julaften at jeg kunne se Donald på TV og at nesten hele tv-programmet var tilpasset for barn. Vi hadde heller ikke video-spiller før jeg ble ganske stor. I dag har de fleste barn tilgang til Disney-filmer døgnet rundt og kan se barnefilmer når de vil. Da mister nok julaftens-tv-programmet sin magi. Prøv heller å finne egne tradisjoner som barnet kan se tilbake på med varme og glede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har nå lest svarene du har fått og er rimelig sjokkert over at folk (mødrene) her inne virkelig mener at jul bør fordeles så "urettferdig" (i mors favør). For meg høres det logisk ut at jul (og andre anledninger) deles rettferdig uansett hvem som skal ha barnet. Jeg syns det beste faktisk er at barnet kan hentes lillejulaften slik at hun kan få med seg hele julen med julaftenforberedelser og alt i det hjemmet hun skal være i. Julestrømpe, TV-programmer etc etc bør hun få der hun faktisk skal feire julen, på denne måten kan begge foreldre bidra og gi videre sine tradisjoner. Det er like viktig for far å få videreformidle egne tradisjoner som for mor. For min del er det stas å få ha stebarna mine fra 22. des slik at vi kan stå opp sammen på lillejulaften å starte pynting av juletre og hus. Vi har våre tradisjoner som vi syns er "de beste i verden" og som vi er ivrige etter å la barna delta i. Hvorfor skal noen (barnets mor) ha rett til å frarøve oss dette? Jeg undrer på hvordan svarene til deg her hadde blitt om det var en sak som hadde gått til fars fordel hver eneste gang, og mor aldri fikk tilbringe julaftenmorgen med barnet sitt... Det merkelige er at når mor har behov for at far stiller opp - ja DA skal det være 100% rettferdig. Likestillingen har virkelig kommet langt her, jenter (*ironi*) Når det gjelder å ta opp TV-programmer eller kjøpe på DVD syns jeg som du at dette er å ødelegge "magien". Det spesielle med julaftenprogrammene er jo å bare ha mulighet til å se disse på nrk på julaften formiddag. Er enig med deg her, Luskelita. Far bør også få lov til å ha barnet hjemme hos seg julaften morgen og har sine tradsjoner for julaftenmorgenen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2469 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har nå lest svarene du har fått og er rimelig sjokkert over at folk (mødrene) her inne virkelig mener at jul bør fordeles så "urettferdig" (i mors favør). For meg høres det logisk ut at jul (og andre anledninger) deles rettferdig uansett hvem som skal ha barnet. Jeg syns det beste faktisk er at barnet kan hentes lillejulaften slik at hun kan få med seg hele julen med julaftenforberedelser og alt i det hjemmet hun skal være i. Julestrømpe, TV-programmer etc etc bør hun få der hun faktisk skal feire julen, på denne måten kan begge foreldre bidra og gi videre sine tradisjoner. Det er like viktig for far å få videreformidle egne tradisjoner som for mor. For min del er det stas å få ha stebarna mine fra 22. des slik at vi kan stå opp sammen på lillejulaften å starte pynting av juletre og hus. Vi har våre tradisjoner som vi syns er "de beste i verden" og som vi er ivrige etter å la barna delta i. Hvorfor skal noen (barnets mor) ha rett til å frarøve oss dette? Jeg undrer på hvordan svarene til deg her hadde blitt om det var en sak som hadde gått til fars fordel hver eneste gang, og mor aldri fikk tilbringe julaftenmorgen med barnet sitt... Det merkelige er at når mor har behov for at far stiller opp - ja DA skal det være 100% rettferdig. Likestillingen har virkelig kommet langt her, jenter (*ironi*) Når det gjelder å ta opp TV-programmer eller kjøpe på DVD syns jeg som du at dette er å ødelegge "magien". Det spesielle med julaftenprogrammene er jo å bare ha mulighet til å se disse på nrk på julaften formiddag. TAKK !!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 La henne få være hos moren til 12, slik at de får tid til å hygge seg med en lang julefrokost. Resten av julaften er hun jo hos dere. Jeg tror det er hyggeligst for barnet også og kunne få litt tid med begge foreldrene denne dagen. Kan hun ikke komme til dere når Askepott er ferdig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256656-tre-n%C3%B8tter-til-askepott/page/2/#findComment-2041764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.