Gjest Fast bruker, anonym nå..... Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Jeg skrev i juni, slutten av juni, om en muskelsykdom som jeg lurte på om jeg kanskje har.. Jeg ble henvist til nevrolog, har vært der. Han sa jeg hadde svak musklatur og ville utrede dette mer. Nevrologen kjente godt til denne muskelsykdommen, og tenkte ikke lenge før han sa at de skulle kalle meg inn til utredning. Jeg skulle bli innlagt på sykehus noen dager, så de kunne ta alle prøvene med en gang, så dette slapp å gå over lang tid. Nå er jeg innkalt til MR.. vet ikke helt hva det er, bare at det er en form for røntgen.. kanskje noe forberedende greier til jeg skal bli innlagt. Jeg føler meg svakere nå enn jeg gjorde i juni da jeg skrev. Symtomene er kraftigere. Så jeg er nå bekymret, jeg er på en måte nesten sikker på at jeg har det.. så jeg håper legene kan hjelpe meg med hvordan jeg kan dempe framgangen, så sykdommen går saktere fram. På en måte gleder jeg til å få endelig svar. Har jeg eller har jeg ikke. Har jeg, så vet jeg jo litt om hva framtida bringer. Har jeg det ikke, hva er det da som plager musklene mine? Det er merkelig dette.. jeg gir av all min kraft til feks å åpne ei flaske, men korka rikker seg ikke. Hodet gir beskjed, men kroppen lystrer ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256720-sykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.