Gå til innhold

BIlder til julekort, hvordan gjør vi det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte digitalfoto.no, der laster du bare over det/de bildet du vil bruke og finner den typen julekort du vil ha og sender inn. Betaler med visa på forskudd, men det er ikke noe problem. Har bestilt fremkalling av vanlige digitale bilder via nettet der mange ganger og det går fort og er veldig pålitelig. Forhåpentligvis har jeg dem i løpet av uka, regner med det kan ta litt lengre tid enn vanlig nå.

Min datter har nettopp bestilt via internett. Sendte over et bilde dem hadde tatt på digitalt kamera og lagra på pc. Jeg husker ikke hva det heter der dem bestilte (var ikke Fotoknutsen), men billig, kun kr. 2,95 pr, julebilde og det er ganske store bilder og konvolutter var inkludert. Jeg kan gjerne sjekke hva det heter der.

Gjest eurofoto

Du har lagret bildene dine på PC`n ?

Da finner du deg en fotobutikk du vil handle fra, til info, vi bruker Eurofoto.no.

Så finner du deg en ramme du vil bruke, når du har valgt denne følger du videre bruksanvisning på siden, inn å henter bildet, legger det der du vil ha det på kortet, skriver inn tekst du vil bruke, legger til nissefigurer du kanskje vil pynte kortet med osv osv.

Så trykker du deg videre til bestilling, skriver inn antallet du skal ha, osv osv, tilslutt trykker du på send bestilling, gjør du dette idag, har du bildene i postkassen på torsdag eller fredag vil jeg tippe.

Vi har brukt Fotoknudsen i flere år, og er veldig fornøyd med dem.

Det letteste er å gå inn på siden deres:

www.fotoknudsen.no

Og så laster du ned bildene dine. Og så kan du velge hva slags kort, hva slags tekst osv.

Det er veldig godt forklart på siden deres synes jeg i alle fall.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...