Gå til innhold

Liten gutt på 20 mnd uten matlyst

Anbefalte innlegg

Gjest håper på matlyst igjen....

Hei. Vår sønn på 20 mnd går i barnehage og er blid og fornøyd. Han sover godt om natten og er ellers blid og kosete, men......han har fullstendig mistet lysten på mat....

Spiser bare litt yoghurt og litt rosiner men ellers svært lite.

Har aldri likt brød men har spist bra med middag og frukt mv

Men nå virker det som om han ikke vil ha noe. Har vært litt fokjølet men begynner og lbi litt bekymret. Ja jeg vet at unger regulerer matinntaket selv og blir de sultne så spiser de. Det er nok bare at jeg blir frustert. Forsøker å dekke hyggelige bord med duk og lys mv og alle er samlet til måltidene men selv da er han ikke interessert.

Hva kan jeg gjøre for å få matlysten tilbake ???

Alle gode tips mottas med takk. Selv om han aldri har væårt noe særlig glad i brød så spiser han knekkebrød med smør.

Hvordan få han til å like mer mat og få han til å spise igjen????

Selv is i bursdag vil han ikke ha. Det kan jo være halsen ikke er helt god, men som nevnt så virker almentilstanden hans helt ok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256812-liten-gutt-p%C3%A5-20-mnd-uten-matlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...