Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Luksusproblem. Men jeg skal finne på noe å ønske meg fra mannen min til jul. Jeg har nevnt mobiltelefon og nytt kamera. Men det kan jo være greit å komme med flere forslag. (Også fordi jeg har bursdag rett etter jul.)

Noen som har noen ideer. Tipper prisen kan være fra 1000,- og opp til en 5000,- skal jeg dømme fra tidligere gaver.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256839-hva-%C3%B8nsker-jeg-meg-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

20

• Dirflos79

8

• Speak

4

• MillaMy

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har alltid noen smykker å ønske meg - gjerne litt spesifikt, ikke bare "noe fra gullsmeden", men noe til ørene med gull og smaragder feks. Ellers ønsker jeg meg som regel alltid noe lekkert julestæsh fra Georg Jensen. En lekker liten (ekte) sak fra Louis Vuitton nå som den sjappa er installert i Norge. Jada et lite luksusdyr, her har du meg :-))

(men det er lov å ønske ikke sant?)

Jeg ønsker meg skinnveske og skritt-teller i år, men det er jo langt unna den prisen du oppgir.

Kåpe, støvletter, en serie med skjønnhetsprodukter, en weekendtur for deg uten mann og barn, trimsykkel eller sånn løpegreie. Jeg er kjedelig når det kommer til gaver, er så praktisk ;) Ofte ønsker jeg meg ting til kjøkkenet, f eks.

Annonse

Annonse

Gjest Ellipse

Takk :-) Håpar ho er heima igjen til å feire jul saman med oss. Ønsker meg berre ei frisk mamma til jul eg :-D (Til tross for at eg snart 28 år) :-)

Mamma er mamma uansett alder:) Jeg skjønner deg veldig godt. For et par juler siden var et nært medlem av min familie gjennom noe liknende. Det gikk veldig bra, men jeg var redd for vedkommende da det sto på..Det er aldri moro når noen nær er syk. Men det går nok godt med moren din skal du se.

Varme tanker og lykke til fra meg

Mamma er mamma uansett alder:) Jeg skjønner deg veldig godt. For et par juler siden var et nært medlem av min familie gjennom noe liknende. Det gikk veldig bra, men jeg var redd for vedkommende da det sto på..Det er aldri moro når noen nær er syk. Men det går nok godt med moren din skal du se.

Varme tanker og lykke til fra meg

Tusen takk, håpar inderlig dette går bra. Ho skal opererast halv åtte i morgon tidleg. Føler dette blir ei lang natt :-(

Gjest Ellipse

Tusen takk, håpar inderlig dette går bra. Ho skal opererast halv åtte i morgon tidleg. Føler dette blir ei lang natt :-(

Jeg skal tenke på dere i morgen. Du får prøve å få deg litt søvn, eller få tankene over på noe annet enn bekymring, kanskje...? Bekymringer hjelper ikke, de bare gjør deg helt utslitt..Har du en spennende bok eller noe? Ellers funker det jo å dole også,da=)

Skulle gjerne gitt deg en klem!

Jeg skal tenke på dere i morgen. Du får prøve å få deg litt søvn, eller få tankene over på noe annet enn bekymring, kanskje...? Bekymringer hjelper ikke, de bare gjør deg helt utslitt..Har du en spennende bok eller noe? Ellers funker det jo å dole også,da=)

Skulle gjerne gitt deg en klem!

Det hjelper veldig godt å dole :-)

Skal bli godt når alt er overstått...

Tusen takk for klemmen forresten :-)

*klemmer tilbake*

Du kan ønske deg:

Universalgavekort på kjøpesenter (sånn at du kan bruke det i ulike butikker)

Reise (Weekend til Roma)

Mobil(Den sony ericson walkman ser bra ut synes jeg), mp3 spiller.

Se på www.wwf.no Og på produkter der. De har ett smykke som inneholder vann fra de 7 hav. Så går noe av inntekten til WWF.

Aromaterapi

SPA opphold sammen med mannen din.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...