Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

20

• Dirflos79

8

• Speak

4

• MillaMy

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har alltid noen smykker å ønske meg - gjerne litt spesifikt, ikke bare "noe fra gullsmeden", men noe til ørene med gull og smaragder feks. Ellers ønsker jeg meg som regel alltid noe lekkert julestæsh fra Georg Jensen. En lekker liten (ekte) sak fra Louis Vuitton nå som den sjappa er installert i Norge. Jada et lite luksusdyr, her har du meg :-))

(men det er lov å ønske ikke sant?)

Julestæsh fra Georg Jensen kan jeg være med på, ja. Men det andre er heller ikke meg.

Er ei enkel landsens jente, jeg...

He, he det er en god gave. Jeg har fått forlovelsesring/giftering og alliansering fra ham, så jeg føler jeg er godt utstyrt på det området.

Det er vår første jul, og da er det jo hyggelig med en gave som har en helt spesiell affeksjonsverdi. Gleder meg til denne julen jeg :)

Jeg ønsker meg skinnveske og skritt-teller i år, men det er jo langt unna den prisen du oppgir.

Kåpe, støvletter, en serie med skjønnhetsprodukter, en weekendtur for deg uten mann og barn, trimsykkel eller sånn løpegreie. Jeg er kjedelig når det kommer til gaver, er så praktisk ;) Ofte ønsker jeg meg ting til kjøkkenet, f eks.

Jeg fikk sånn stor fin kjøkkenmaskin til jul i fjor - og det ble jeg veldig glad for!

Jeg er ingen pyntedame, så sånt ønsker jeg meg ikke. Skritteller har jeg skrevet opp, og det kan det jo tenkes han slenger på :)

Og en helgetur enten helt mutters alene, sammen med ei venninne eller sammen med min kjære - det hadde vært drømmen! Har notert det, så får vi se hva han finner på ;)

Ønsker meg musikk. Og hansker.

Og gullsmykke eller et par øredobber i gull.

Dessuten hadde det vært fint med en kokebok med oppskrifter på morsomme gode salater.

Musikk er notert. Smykker ønsker jeg meg ikke. Har i grunnen nok. Dvs. jeg så en gang et kjede jeg ønsker meg, men det kostet for 11 år siden 58.000,-, så jeg tviler på at jeg får det :)

Annonse

Noe lite og dyrt som funkler. ;)

"Diamonds are a girls best friend" osv...

Vel, jeg bruker veldig sjelden smykker. Fikk en alliansering for noen år siden, og har fått noen flere stener til den. Men akkurat nå er fingrene mine for store for ringen, så jeg vil heller vente til den passer igjen før jeg ønsker meg flere stener.

MEn tipset var veldig bra!

Vel, jeg bruker veldig sjelden smykker. Fikk en alliansering for noen år siden, og har fått noen flere stener til den. Men akkurat nå er fingrene mine for store for ringen, så jeg vil heller vente til den passer igjen før jeg ønsker meg flere stener.

Da synes jeg du skal ønske deg iPod! Eller en Tivoliradio til å ha på kjøkkenet :)

Gavekort på et kjøpesenter som bugner av klær ;-)

(men her tror jeg kanskje vi to er en smule ulike? ;-))

Vel, egentlig liker jeg godt å handle klær. Men det er ikke noe morsomt når jeg er så stor som jeg er.

Jeg satser på å ta det igjen når størrelsen min passer bedre til vanlige butikker igjen :)

(Stakkars mannen min, da kommer det til å bli kjøpt mye klær da...)

Sex. Du skrev en dag at han var kjedelig. Så hva med litt sexy undertøy. Det er veldig dyrt. Lykke til.

Jepp, sex ønsker jeg meg til jul. Heldigvis får jeg det litt oftere enn som så da...

Sexy undertøy er fullstendig bortkastet på min kjære. Helt fra starten vi ble sammen og helt til nå foretrekker han meg i Evas drakt.

Hadde jeg vært sammen med eksen, hadde det vært noe annet. Han ble helt forhekset av fint undertøy...

Du kan ønske deg:

Universalgavekort på kjøpesenter (sånn at du kan bruke det i ulike butikker)

Reise (Weekend til Roma)

Mobil(Den sony ericson walkman ser bra ut synes jeg), mp3 spiller.

Se på www.wwf.no Og på produkter der. De har ett smykke som inneholder vann fra de 7 hav. Så går noe av inntekten til WWF.

Aromaterapi

SPA opphold sammen med mannen din.

:)

Jepp, her var det gaver jeg ønsker meg. Takk!

ringerikskringla

min mann spurte i går hva jeg ønsket meg i julegave..

og jeg sa jeg ønsker meg et hvitt gulls hjerte med diamanter(han er gullsmed)

og da fikk jeg det til svar att nei noe så kjedelig og gi, vær snill og finn på noe annet.

så da får jeg vel tenke litt til da..

Annonse

Angela1365380318

Et medaljong smykke, enten rundt eller hjerteformet med bilde av barna på ene siden og han på den andre inni?

Barna dine blir nok veldig stolte av at mammaen har bilde av dem inni et smykke.

Det trenger ikke være et smykke med masse dill på. Så kan du ha det med om du er borte fra barna en natt og vise barnebarna når de en gang kommer.

Da synes jeg du skal ønske deg iPod! Eller en Tivoliradio til å ha på kjøkkenet :)

Tja, ønsker meg en mobil med mp3-spiller. Føler kanskje at en iPod blir litt overflødig da.

Men en tivoliradio på kjøkkenet var en god ide!

min mann spurte i går hva jeg ønsket meg i julegave..

og jeg sa jeg ønsker meg et hvitt gulls hjerte med diamanter(han er gullsmed)

og da fikk jeg det til svar att nei noe så kjedelig og gi, vær snill og finn på noe annet.

så da får jeg vel tenke litt til da..

He, he - han må da vel forstå at det ikke er kjedelig for deg selv om han jobber med det hver dag.

Et medaljong smykke, enten rundt eller hjerteformet med bilde av barna på ene siden og han på den andre inni?

Barna dine blir nok veldig stolte av at mammaen har bilde av dem inni et smykke.

Det trenger ikke være et smykke med masse dill på. Så kan du ha det med om du er borte fra barna en natt og vise barnebarna når de en gang kommer.

Det var faktisk en god ide! Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...