Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Har det meste bortsett fra klær. Og friluftsklær størrelse elefant finnes ikke for kvinner - go figure!!!

Du får heller vente litt før du ønsker deg nye klær. Du er jo så godt på vei:-)

Eller kanskje du ønser deg noe for å kunne trene litt ved siden av dietten? Gåstaver (man forbrenner mye mer om man går med staver enn uten), sykkel, spinnsykkel til å ha inne....)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

20

• Dirflos79

8

• Speak

4

• MillaMy

2

Mest aktive i denne tråden

Du får heller vente litt før du ønsker deg nye klær. Du er jo så godt på vei:-)

Eller kanskje du ønser deg noe for å kunne trene litt ved siden av dietten? Gåstaver (man forbrenner mye mer om man går med staver enn uten), sykkel, spinnsykkel til å ha inne....)

Litt vanskelig å finne tid til å gå med staver. Vi har en sykkel inne - og den er så vanvittig vond. Passer ikke til kroppen min samme hvordan jeg stiller den inn.

Litt vanskelig å finne tid til å gå med staver. Vi har en sykkel inne - og den er så vanvittig vond. Passer ikke til kroppen min samme hvordan jeg stiller den inn.

Jeg tar meg en liten gåtur de kveldene jeg ikke trener. Ikke noe kjempelang tur, men ca. 30 minutter. Om gubben ikke er hjemme gjør jeg det mens snuppa sitter og ser på TV.

Men jeg må jo innrømme at det kan gå på bekostning av husarbeide....

Jeg tar meg en liten gåtur de kveldene jeg ikke trener. Ikke noe kjempelang tur, men ca. 30 minutter. Om gubben ikke er hjemme gjør jeg det mens snuppa sitter og ser på TV.

Men jeg må jo innrømme at det kan gå på bekostning av husarbeide....

Problemet er at jeg ikke har så lyst til å gå fra ungene. Eldste blir 7 i morgen og yngste blir 14 mnd denne mnd.

Greit å dra på butikken med bilen og være borte i 15 minutter og ha med mobilen. MEn å gå, og ikke kunne komme veldig fort hjem, det klarer jeg bare ikke enda.

Og mannen, vel han pendler og er borte mesteparten av uka...

Men jeg kan jo strengt tatt ta meg en tur i helgene når han er hjemme da...

Annonse

Synes du bør ønske deg noe til bare deg!

hva med en velværetime; massasje, hudpleie, e.l- det finnes jo så mye herlige dilldall man kan kose seg med-god jul!

Det har du rett i. Problemet ligger i stedet vi bor. Det er ikke så veldig stort utvalg i slike steder her, så det ville medføre minst en hel dag borte (og da måtte jeg kjøre 3 timer hver vei for å komme dit.)

Vel, egentlig liker jeg godt å handle klær. Men det er ikke noe morsomt når jeg er så stor som jeg er.

Jeg satser på å ta det igjen når størrelsen min passer bedre til vanlige butikker igjen :)

(Stakkars mannen min, da kommer det til å bli kjøpt mye klær da...)

Omtrent som søstra mi det. Hun har alltid likt å handle klær, men det ble ikke så mye av det når hun var stor. Nå er hun str. 36-38 og shopper som en gal!! Det er jeg forøvrig fornøyd med, for nå kan jeg låne klær av henne ;-)

Omtrent som søstra mi det. Hun har alltid likt å handle klær, men det ble ikke så mye av det når hun var stor. Nå er hun str. 36-38 og shopper som en gal!! Det er jeg forøvrig fornøyd med, for nå kan jeg låne klær av henne ;-)

He, he!

Speilreflekskamera slik du kan kjempegode bilder av barna dine (3 i sekundet): http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=71343

En veldig god kameramobil med 3 mpix og fått bare gode annmeldelser: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66106

Flatskjermtv til å henge på soveromsveggen slik du kan slappe av om kveldene i fred: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=17131&cid=5714

Problemet er at jeg ikke har så lyst til å gå fra ungene. Eldste blir 7 i morgen og yngste blir 14 mnd denne mnd.

Greit å dra på butikken med bilen og være borte i 15 minutter og ha med mobilen. MEn å gå, og ikke kunne komme veldig fort hjem, det klarer jeg bare ikke enda.

Og mannen, vel han pendler og er borte mesteparten av uka...

Men jeg kan jo strengt tatt ta meg en tur i helgene når han er hjemme da...

Å gå fra en på 7 år er jo greit (om barnet synes det er OK). Jeg gjør det selv mange ganger. Men jeg ville nok ikke gått fra en på 14 mnd. For jeg synes ikke en 7-åring er gammel nok til å ta ansvar her.

Men som du sier er helgen en ypperlig anledning. Sikkert ikke vanskelig å få tid til et par halvtimer da. Og du kan jo også ta med ungene og gubben. Alle har godt av å komme seg ut:-) (Men turene blir jo litt langsommere med alle på selp)

Det skal heller ikke så mye til før du merker at formen blir bedre om du går noen turer. DET er en god følelse.

Men en skritteller kan du jo også skrive opp hvor mange skritt du klarer å gå på en halvtime, og så vil du ser forbedringen etter hvert. Ellers kan du ta tiden på å gå en spesiell runde. Vent et par mnd. og ta tiden igjen. For meg er det alltid veldig motiverende å se at jeg har fått framgang. Men da må du skrive det opp for å huske det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...