liten pike, 22 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg har trent på treningsstudio i noen år nå (er 22, begynte da jeg var 18). Har gått både på timer og i studio. Nå i høst prøvde jeg Spinning for første gang og syns det var veldig gøy. Det resulterte i at jeg trente masse Spinning (4-5 ganger i uka) en stund. Det gikk kanskje halvannen måned, så merka jeg at jeg har fått skikkelig store lår av det. De buler utover på utsiden liksom, tror det er det man kaller ridebukselår. Jeg har nesten sluttet med Spinning nå, gjør det toppen en gang i uka, men lårene forsvinner ikke. Trener masse Pilates i tillegg til vanlig Aerobic og Styrke. Noen som har noen tips til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kjør på! Veltrente kvinnelår er sexy som faen. Fatter ikke hva du klager over. Takke meg til muskuløse bein framfor pipestilker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Kjør på! Veltrente kvinnelår er sexy som faen. Fatter ikke hva du klager over. Takke meg til muskuløse bein framfor pipestilker. Greit nok det, de har alltid vært relativt veltrente. Men jeg er ikke spesielt slank ellers, er vel ganske normal med litt ekstra på magen. Beina mine har aldri vært "lange og tynne". Problemet mitt er at nå er de bare enda større enn de var.. See? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Greit nok det, de har alltid vært relativt veltrente. Men jeg er ikke spesielt slank ellers, er vel ganske normal med litt ekstra på magen. Beina mine har aldri vært "lange og tynne". Problemet mitt er at nå er de bare enda større enn de var.. See? Men det er muskler som gjør låra dine større, ikke sant? Muskler brenner fett. Mer muskler = høyere fettforbrenning. Får du av deg fettet vil du se riktig så veltrent ut, og mer muskler hjelper deg i riktig retning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SophiaLåren Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men det er muskler som gjør låra dine større, ikke sant? Muskler brenner fett. Mer muskler = høyere fettforbrenning. Får du av deg fettet vil du se riktig så veltrent ut, og mer muskler hjelper deg i riktig retning. Kan du som er ekspert, komme og inspisere lårene mine? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milliee Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 tror nok ikke du har det som kalles ridebukselår, bare store muskler i lårene. jeg har inntrykk av at ridebukselår er lår som har mye fett ned fra hoften, så du kan trykke fingern i sia, for det er en slik trekant med flesk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 tror nok ikke du har det som kalles ridebukselår, bare store muskler i lårene. jeg har inntrykk av at ridebukselår er lår som har mye fett ned fra hoften, så du kan trykke fingern i sia, for det er en slik trekant med flesk. Ja det er nesten blitt en sånn trekant.. De buler ut :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muskler Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 tror nok ikke du har det som kalles ridebukselår, bare store muskler i lårene. jeg har inntrykk av at ridebukselår er lår som har mye fett ned fra hoften, så du kan trykke fingern i sia, for det er en slik trekant med flesk. http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=141035 Du har nok helt rett, muskler har ingenting med ridebukselår å gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muskler Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja det er nesten blitt en sånn trekant.. De buler ut :/ På baksiden av lårene, vel? Se bilde i linken over, der er ridebukselår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 På baksiden av lårene, vel? Se bilde i linken over, der er ridebukselår. Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall.. Men det kan jo ikke være så vanskelig å se om det er muskler eller fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muskler Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall.. da mener du den muskelen som går fra like over kneet og oppover, på utsiden av benet? Det er som det skal være! Pent og veltrent er det. Det er sikkert bare uvant for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muskler Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall.. http://www.sjukvardsradgivningen.se/allakapitel.asp?CategoryID=17663&AllChap=True her er det plansjer over musklene. se nederst på siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 http://www.sjukvardsradgivningen.se/allakapitel.asp?CategoryID=17663&AllChap=True her er det plansjer over musklene. se nederst på siden. Thanks 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muskler Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Øvelser som kalles stretching (hør etter på helsestudioet ditt om de har plansjer over disse øvelsene), gjør musklene slankere. 2 g pr uke er anb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.