Gå til innhold

"Ridebukselår" fra Spinning


liten pike, 22

Anbefalte innlegg

liten pike, 22

Hei! Jeg har trent på treningsstudio i noen år nå (er 22, begynte da jeg var 18). Har gått både på timer og i studio. Nå i høst prøvde jeg Spinning for første gang og syns det var veldig gøy. Det resulterte i at jeg trente masse Spinning (4-5 ganger i uka) en stund. Det gikk kanskje halvannen måned, så merka jeg at jeg har fått skikkelig store lår av det. De buler utover på utsiden liksom, tror det er det man kaller ridebukselår. Jeg har nesten sluttet med Spinning nå, gjør det toppen en gang i uka, men lårene forsvinner ikke. Trener masse Pilates i tillegg til vanlig Aerobic og Styrke. Noen som har noen tips til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Kjør på!

Veltrente kvinnelår er sexy som faen.

Fatter ikke hva du klager over. Takke meg til muskuløse bein framfor pipestilker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten pike, 22

Kjør på!

Veltrente kvinnelår er sexy som faen.

Fatter ikke hva du klager over. Takke meg til muskuløse bein framfor pipestilker.

Greit nok det, de har alltid vært relativt veltrente. Men jeg er ikke spesielt slank ellers, er vel ganske normal med litt ekstra på magen. Beina mine har aldri vært "lange og tynne". Problemet mitt er at nå er de bare enda større enn de var.. See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Greit nok det, de har alltid vært relativt veltrente. Men jeg er ikke spesielt slank ellers, er vel ganske normal med litt ekstra på magen. Beina mine har aldri vært "lange og tynne". Problemet mitt er at nå er de bare enda større enn de var.. See?

Men det er muskler som gjør låra dine større, ikke sant?

Muskler brenner fett. Mer muskler = høyere fettforbrenning.

Får du av deg fettet vil du se riktig så veltrent ut, og mer muskler hjelper deg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SophiaLåren

Men det er muskler som gjør låra dine større, ikke sant?

Muskler brenner fett. Mer muskler = høyere fettforbrenning.

Får du av deg fettet vil du se riktig så veltrent ut, og mer muskler hjelper deg i riktig retning.

Kan du som er ekspert, komme og inspisere lårene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milliee

tror nok ikke du har det som kalles ridebukselår, bare store muskler i lårene.

jeg har inntrykk av at ridebukselår er lår som har mye fett ned fra hoften, så du kan trykke fingern i sia, for det er en slik trekant med flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liten pike, 22

tror nok ikke du har det som kalles ridebukselår, bare store muskler i lårene.

jeg har inntrykk av at ridebukselår er lår som har mye fett ned fra hoften, så du kan trykke fingern i sia, for det er en slik trekant med flesk.

Ja det er nesten blitt en sånn trekant.. De buler ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muskler

tror nok ikke du har det som kalles ridebukselår, bare store muskler i lårene.

jeg har inntrykk av at ridebukselår er lår som har mye fett ned fra hoften, så du kan trykke fingern i sia, for det er en slik trekant med flesk.

http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=141035

Du har nok helt rett, muskler har ingenting med ridebukselår å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten pike, 22

På baksiden av lårene, vel?

Se bilde i linken over, der er ridebukselår.

Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall..

Men det kan jo ikke være så vanskelig å se om det er muskler eller fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muskler

Vet ikke hva jeg har jeg, hehe.. Men det er når jeg ser meg i speilet forfra jeg ser de buler ut ihvertfall..

da mener du den muskelen som går fra like over kneet og oppover, på utsiden av benet?

Det er som det skal være! Pent og veltrent er det. Det er sikkert bare uvant for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest muskler

Øvelser som kalles stretching (hør etter på helsestudioet ditt om de har plansjer over disse øvelsene), gjør musklene slankere. 2 g pr uke er anb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...