Gå til innhold

Vi har fått en liten trommis i hus... :)

Anbefalte innlegg

I går kom jenta mi (7 år) hjem fra korpsmøte, gledesstrålende: "Jeg har fått trommer, mamma!!"

Tenker naboene blir fornøyde....

Hun sto tidlig opp i dag for å "øve".

selv har jeg aldri spilt i koråps, så jeg vet ikke noe særlig om hva det innebærer (bortsett fra loppemarkeder...). Men heldigvis har pappaen spilt trommer i korps selv, så han er innstilt på å stille opp. Og han er ikke så rent lite stolt av snuppa :) Det er han som skal følge til øvelser hver onsdag. Samspill har de takk og pris i sfo-tiden, så det går av seg selv.

Jeg håper entusiasmen og motivasjonen holder seg, både hos far og datter....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257069-vi-har-f%C3%A5tt-en-liten-trommis-i-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kult! :) Bra det ble trommer! Er så kult når jenter spiller trommer da.. Var spent på hva det ble til. Om noen år er jenta di i Norges råeste jenteband.. hehe.. Lykek til videre da, håper hun trives med trommene og at far er like iverig etter en stund.

Så kult! :) Bra det ble trommer! Er så kult når jenter spiller trommer da.. Var spent på hva det ble til. Om noen år er jenta di i Norges råeste jenteband.. hehe.. Lykek til videre da, håper hun trives med trommene og at far er like iverig etter en stund.

Ja, jeg ser henne for meg; i ført svarte klær og nagler....

Pappaen spiller i band og har gjort det siden han var "en neve stor", så hun er jo litt arvelig belastet....

Lillebror på fem har også forkynt at han vil spille saxophon. Så nå kan vi snart starte familieband....

Jeg ønsket også å spille trommer da jeg begynte i korpset men dengang ble guttene prioritert... nabogutten fikk trommer, ikke jeg...

Korps var imidlertid en positiv erfaring allikevel. Utrolig sosialt, for dengang var jo ALLE med :-)

Så utrolig dum priorietering! Og så bra at verden har kommet litt lenger enn den gang!

Venninnen til jenta mi fikk også trommer, så her er jentene på banen, det er helt sikkert :)

Girl power!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...