Gjest jeppsk Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Typen kom på den ideen at vi skulle kjøpe kjole til nyttårsaften men da vi var ute idag fant vi lite... noen som vet hvor man kan få kjøpt en pen gjerne ikke for lang, svart eller rød kjole som er tettsittende og med litt utringning?? er ca 170 høy og normalt slank.. ville vært flott med noen forslag! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hvis du skal handle i Oslo så er det en utrolig fin butikk på hjørnet av hegdehaugsveien/josefines gate på Majorstuen 0 Siter
Gjest norska Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Den lille butikken som ligger til venstre når du går av bussen i byen. Der har de mye fint. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg fant en veldig fin en på Neste stopp. Veldig lik det du beskriver. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Fant en enkel svart kjole med pepitarutet belte på Lindex. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte min omtrent sånn kjole på B-Young. :-) 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 b young, lene v...? hehe takk for svar fant en fin på lene v, men den var ikke så fin på som da den var på hengeren, så jeg endte opp med en svart tettsittende kjole fra blend mest sannsynlig.. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 hehe takk for svar fant en fin på lene v, men den var ikke så fin på som da den var på hengeren, så jeg endte opp med en svart tettsittende kjole fra blend mest sannsynlig.. jeg endte opp med en svart fre lene v (kjæresten min hadde en litt morsom reaksjon på den, så ..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.