Gå til innhold

Har dere tatt kjærlighetstesten?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick akkurat nå

Gubben og jeg vet veldig godt at vi burde gjøre 'noe'. Hverdagen handler bare om jobb, kjøring av barn, kakelotterier etc.

Men allikevel fikk vi litt bakoversveis da vi tok kjærlighetstesten hos www.nrk.no. Gubben fikk karakteren 'kompis' og jeg noe ala 'pliktkjæresten'.

Ganske traurig, ja.

Flere som har tatt testen og som tør fortelle om det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257196-har-dere-tatt-kj%C3%A6rlighetstesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk "kompis" og vet ikke om jeg egentlig synes det er så ille. Samboeren min _er_ jo den beste kompisen min, og jeg håper at jeg er det tilbake. At det går litt i bølgedaler med f.eks. den heftigste lidenskapen uten at man stresser med det synes jeg hører med i et forhold som er ment å skulle vare en stund. Det viktigste i så måte er vel at begge er enige om det - på samme tidspunkt. ;)

Andre ting som nok "trakk ned" på mitt resultat er at jeg er avslappet til det aller meste, både når det gjelder arbeidsfordeling og sjalusi/utroskap, dels fordi enkelte ting blir verre av at man stresser med det, dels fordi jeg faktisk stoler på samboeren min og derfor ikke går rundt til daglig og grubler på tenkte krisesituasjoner..

Eg vart forretningspartner. OK, mange ting som trengs å endrast på i forholdet, men det er ikkje *så* ille å ha det forholdet heller. Eg veit om par i denne kategorien som har halde saman i snart 50 år og som har det veldig bra. Det er vel det viktigaste, ikkje kva for merkelappar ein får.

Om de syns at samlivet manglar noko, får de gjere noko med det uavhengig av merkelapp, om de er nøgde, spelar det ingen rolle, sant?

Annonse

Hmmm, jeg ble forføreren- og skjønner ikke døyten av det!

Fikk aldri lest noe mer om det, men i oppsumeringen var det bare negative komentarer. Bl.a.at man ofte var rundbrenner- noe som ikke kunne vært lengre fra sannheten.

Gubben trøsta meg med å si at " Kanskje det var et "bevis" på at du ikke skal ta en sånn test så himla alvorlig?"

Han gidder ikke å bruke av sin verdifulle tid på sånt, som du skjønner;-)

Annonse

Hmmm, jeg ble forføreren- og skjønner ikke døyten av det!

Fikk aldri lest noe mer om det, men i oppsumeringen var det bare negative komentarer. Bl.a.at man ofte var rundbrenner- noe som ikke kunne vært lengre fra sannheten.

Gubben trøsta meg med å si at " Kanskje det var et "bevis" på at du ikke skal ta en sånn test så himla alvorlig?"

Han gidder ikke å bruke av sin verdifulle tid på sånt, som du skjønner;-)

Nå har jeg lest mer. Fatter fortsatt ikke resultatet, VI helt klart nærmest Bestevennen akkurat nå- vi har det bra!

Kjent igjen venninna mi i Svermeren:-D

Fikk romatikeren!!

Stemmer nok til dels, men kommentaren var at vi ikke varer igjennom en krise:-(

Nå er det ikke lenge siden vi hadde en ganske alvorlig krise, og vi kom oss igjennom den, og lever veldig godt nå...

Tror heller ikke så mye på testen.

Mannen har ikke tatt testen enda! Han er på jobb:-) Blir spennende å se hva han får!

Jeg ble bestevennen, og det er jeg egentlig ganske fornøyd med - i den forstand at jeg ser på mannen min som min aller nærmeste, at vi har en grei ansvarsfordeling og at jeg er rimelig avslappet i forhold til sjalusi og denslags.

Jeg fikk også "bestevennen", mens gubben ble "romantikeren"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...