Gå til innhold

Hvem kjøper hvilke julegaver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne tenkt meg å kjøpt alle da jeg er litt mer "gavmild" og fantasifull enn min mann, men han vil jo gjerne kjøpe til sine da, så da kjøper jeg til mine og han til sine, men vi skriver fra oss begge. Ulempen er at han kjøper kjipe gaver til sine som skal være fra oss. Jeg liker å gi flotte gaver, ikke billigting... Men men, det er jo hans familie.

Annonse

Gjest veldig greit

Han kjøper til sin familie og sine venner, jeg til mine. Vi skriver på begge navn (ikke alltid til venner). Han pakker inn sine (full panikk lille julaften når vi er tom for papir og lapper) og jeg tar ansvar for mine (levert til mottaker to uker før). Han bruker mindre tid, men mer penger på sine gaver enn meg.Vi er veldig fornøyd med denne ordningen.

Vi drar ofte ut sammen, men han har ansvaret for sin familie og jeg for min. Jeg er i permisjon og er mer ute på kjøpesentre enn han, så jeg ser mange tips. Kjøper med til hans familie hvis jeg kommer over noe.

Det er jeg som pakker inn alle gavene og vi skriver begges (i år også babyens) navn på merkelappene.

Annonse

Vi har ingen bestemt fordeling på julegaveinnkjøp, men vi snakker ganske mye om julegaver og prøver å finne ut hva vi skal kjøpe sammen. Så blir det litt slik at den som finner det vi har bestemt oss for som kjøper.

Slik er det forsåvidt med alle typer gaver, når jeg får tenkt meg om.

Nei, dessverre deler vi lite på julegaveinnkjøpene. Mannen min får aldri ut fingern eller så må jeg mase og mase for at han skal sette i gang. Jeg har kjøpt nesten alle gavene hittil i år og han skal kjøpe til sine foreldre. Det blir vel å løpe rundt lille julaften tenker jeg :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...