Gjest Flystripa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Panel, halvhøyt, eggeskallsfarget eller cafelatte, og lyserosa tapet (fra panelet og opp til taket). Høres dette pent eller fælt ut? Jeg ser for meg at hele rommet i lyserosa blir _vel_ dillete... Kom gjerne med linker og innspill. Rommet skal blir lekkert, nemlig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg liker ikke spesielt godt panel, så det hadde jeg droppet ;-) Hvorfor ikke male hele rommet i en helt lys, lys (nesten hvit) rosafarge? Jeg lurer på om ikke fargen "perlegrå" har bittelitt rosa i seg. Rommet pynter du ellers med hvite møbler og gjerne knall rosa tilbehør. Lekkert jenterom :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Mal i samme farge på panelen som over. Bruk en lys og delikat farge, du kan heller sprite opp med litt rosa puter og prinsesselysekrone fra IKEA. Jeg pussa opp soverommet mitt i sommer, og det blei sinnsykt lekkert, om jeg skal si det sjøl 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg hadde ikke malt veggene rosa! Panelet og veggen over kan fint males i samme farge og en evt. list mellom males rosa? Og så rosa gardiner, sengetøy, puter og sånt. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Liker ikke panel, gir klasserom assosiasjoner til meg, men resten høres veldig fint ut:-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Mal i samme farge på panelen som over. Bruk en lys og delikat farge, du kan heller sprite opp med litt rosa puter og prinsesselysekrone fra IKEA. Jeg pussa opp soverommet mitt i sommer, og det blei sinnsykt lekkert, om jeg skal si det sjøl Prinsesselysekrone? Har ikke sett det, nei. Har du link? Soverommet ditt - bilde mottas med takk *inspirasjon* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Prinsesselysekrone? Har ikke sett det, nei. Har du link? Soverommet ditt - bilde mottas med takk *inspirasjon* Send meg en mail på [email protected] så skal jeg hoste opp et bilde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.