Gå til innhold

GRRR! Elendig kundebehandling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her synes jeg du er den vriene part. Det er klart du ikke får igjen penga for sko som er brukt i halvannen måned.

Og uten kvittering er det ikke håp om du så hadde kjøpt skoene i går.

Hehe.. du er bare nødt til å være ute på konfliktstien idag :P

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Atene

5

• ShitDiddelyDo

5

• Gemini

3

• pekkaline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Dama i butikken mente at dette hadde med slitasje å gjøre, ikke feil med materialet skoen var laget av, eller produksjonsmetoden.

Det at Gore-tex sko trekker vann er nok gyldig reklamasjonsgrunn når en klager innen et år....

Er så irritert!

Jeg mener det må være en reklamasjon på sherroxene også jeg da for dette tyder på at de har en dårlig såle som ikke er slitesterk.

Det er tross alt barnesko som er beregnet for dårlig vær å da bør de ha en såle som er tett og som det ikke går hull på etter et par måneder.

Klag til skoringen direkte eller true med forbrukerrådet :)

Skrevet

Jeg mener det må være en reklamasjon på sherroxene også jeg da for dette tyder på at de har en dårlig såle som ikke er slitesterk.

Det er tross alt barnesko som er beregnet for dårlig vær å da bør de ha en såle som er tett og som det ikke går hull på etter et par måneder.

Klag til skoringen direkte eller true med forbrukerrådet :)

Hun dama foreslo selv Forbrukerrådet!

Har vel ikke så mye tro på at jeg får noe gjennom der - har mer lyst til å kontakte importøren.

Er litt usikker på fremgangsmåte her... Jeg burde i alle fall først finne kvitteringen. Og jeg VET den er her hjemme et sted.... Jeg kaster aldri kvitteringer på sko før det er gått lang tid.

Skrevet

Den ligger nær et takkebilde eller nær noe i brunt..

Synsk?

Et takkebilde...? Skal vi se... Har vært dårlig med både bryllup og konfirmasjoner i det siste...

Må vel være naboens baby du sikter til Vi fikk takkekort fra dem, og det ryddet jeg bort på tirsdag da vi fikk gjester.... Skal sjekke.

Ellers - noe brunt? Vi har mye brunt her i huset. Dårlig sportegn! Kan du ikke være mer presis?

Skrevet

Et takkebilde...? Skal vi se... Har vært dårlig med både bryllup og konfirmasjoner i det siste...

Må vel være naboens baby du sikter til Vi fikk takkekort fra dem, og det ryddet jeg bort på tirsdag da vi fikk gjester.... Skal sjekke.

Ellers - noe brunt? Vi har mye brunt her i huset. Dårlig sportegn! Kan du ikke være mer presis?

Tenkte kanskje takkekortet var brunt... øøøm, ska vi se...en brun perm! "Ser" også noe turkis, har du ei slik lommebok? ;) Kan den rett og slett ligge i ei turkis lommebok i ei brun lita veske?

Skrevet

Hun dama foreslo selv Forbrukerrådet!

Har vel ikke så mye tro på at jeg får noe gjennom der - har mer lyst til å kontakte importøren.

Er litt usikker på fremgangsmåte her... Jeg burde i alle fall først finne kvitteringen. Og jeg VET den er her hjemme et sted.... Jeg kaster aldri kvitteringer på sko før det er gått lang tid.

Kvittering tror jeg ikke du trenger hvis du ringer dem direkte. Det er som sagt ikke skoringen som taper på dette.

Ikke nevn kvittering hvis de ikke spør etter den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...