Gå til innhold

Feil eller riktig av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker jo jobber for harde livet. Vi klarer oss akkurat nå. Poenget er at jeg ikke vil at han skal ha enda et kredittkort fordi jeg vet at han kommer til å starte å bruke det også. De økonomiske problemene skyldes at vi er nyetabletre og at jeg ikke har fulltidsjobb. Vi klarte oss OK da begge var studenter, ,men da hadde vi ikke billån og var ekstremt dårlig forsikra.

Ok, om dere klarer dere akkurat, så må han for all del ikke sette noe på kreditt. Da må dere bare klare dere med et minimum.

Forøvrig kan du jo vurdere en ekstra jobb for en tid, siden du jobber deltid nå.

Gjest nå er jeg anonym
Skrevet

Ok, om dere klarer dere akkurat, så må han for all del ikke sette noe på kreditt. Da må dere bare klare dere med et minimum.

Forøvrig kan du jo vurdere en ekstra jobb for en tid, siden du jobber deltid nå.

Skulle gjerne hatt en deltidsjobb til i mellomtiden, men jeg jobber ettermiddag/kveld der jeg jobber, og jobber jeg mer på kveldstid nå kommer jeg ikke til å få se barnet mitt som går på skolen så mye. Det er forøvrig ganske vanskelig å finne en ekstrajobb nr 2. Jeg har 5 års universitetsutdannelse med gode karakterer, og de fleste arbeidsgivere ønsker vel helst å ansette noen de vet kommer til å bli værende en stund. Satser på at det snart ordner seg, jeg er aktiv jobbsøker. Vi klarer oss som sagt akkurat nå, men jeg føler at om samboer skaffer seg enda et kredittkort, så går det litt over styr.

Gjest Aimabel
Skrevet

Skulle gjerne hatt en deltidsjobb til i mellomtiden, men jeg jobber ettermiddag/kveld der jeg jobber, og jobber jeg mer på kveldstid nå kommer jeg ikke til å få se barnet mitt som går på skolen så mye. Det er forøvrig ganske vanskelig å finne en ekstrajobb nr 2. Jeg har 5 års universitetsutdannelse med gode karakterer, og de fleste arbeidsgivere ønsker vel helst å ansette noen de vet kommer til å bli værende en stund. Satser på at det snart ordner seg, jeg er aktiv jobbsøker. Vi klarer oss som sagt akkurat nå, men jeg føler at om samboer skaffer seg enda et kredittkort, så går det litt over styr.

fem års utdanning til et lavtlønnsyrke?!!

Gjest nå er jeg anonym
Skrevet

Jeg har jo lav lønn fordi jeg ikke har fått full jobb ennå, og ikke heller har fått relevant jobb. Er nyutdanna. Samboer har studert i 2 år, og kunne fått mye bedre betalt i en annen jobb enn den han har i dag, men han trives godt og har god tid til barna.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har jo lav lønn fordi jeg ikke har fått full jobb ennå, og ikke heller har fått relevant jobb. Er nyutdanna. Samboer har studert i 2 år, og kunne fått mye bedre betalt i en annen jobb enn den han har i dag, men han trives godt og har god tid til barna.

å, på den måten. Får håpe du får jobb snart da, lykke til!

Skrevet

Vi i videregåendeskole har som regel 5-7 års utdannelse, uten å kunne skryte av høy lønn akkurat...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...