Gå til innhold

Hårvekst hos barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg hadde absolutt villa sjekke det! Dersom det til dømes er veldig tidleg pubertet og hormonell ubalanse som gjer det, vil det få så store konsekvensar dersom det ikkje blir behandla. Det kan så klart vere andre ting, dette var berre éin tanke, men du bør få det undersøkt.

Gjest Rosalind

Eg hadde absolutt villa sjekke det! Dersom det til dømes er veldig tidleg pubertet og hormonell ubalanse som gjer det, vil det få så store konsekvensar dersom det ikkje blir behandla. Det kan så klart vere andre ting, dette var berre éin tanke, men du bør få det undersøkt.

Så det er uvanlig? Jeg spurte et annet sted og, og der var det flere som sa at deres døtre hadde det på samme måten.

Så det er uvanlig? Jeg spurte et annet sted og, og der var det flere som sa at deres døtre hadde det på samme måten.

Hårvekst, ja, det begynner ein jo å få i denne alderen, men ikkje tettare og kraftigare enn vaksne, det har eg ikkje sett hos småjenter. Eg hadde stussa over det, i alle fall. Kan godt hende det er normalt nok, men eg hadde nok tatt det opp med helsesøster eller lege ved anledning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...