Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå i disse juletider er det jo helt normalt å være på jakt etter nytt regntøy.. :P

Kjøpte på XXL til minsten.. et fra Leketøy Stormberg. Blå bukse med borrelås i livet og strikk i "ryggen" Jakka er blå med noe lyseblått i seg. Den har strikk i livet, både glidlås og knepping og litt stor hette! De hadde det på tilbud for et par mnd siden. 99 for buksa og 149 for jakka.

Noen som vet hvilket jeg mener og husker hva det heter? Finner det ikke på nettsidene deres heller. Kjøpte det til minsten og har aldri vært sååå fornøyd med noe annet regntøy.

Skulle så gjerne hatt det til eldstemann og! Kjøpte reflex regntøy til han rett før sommeren og han blir våt tvers igjennom.. altså gjennom stoffet, ikke sømmer eller noe.. vet de har et par forskjellige stoffer så jeg lurer på å prøve det andre.. minner litt om stormberg sitt.

Ellers tar jeg andre ideer og erfaringer imot med takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257518-regnt%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dårlig erfaring

Da har du hatt flaks ..... vi var flere i samme barnehage som kjøpte regntøy fra Leketøy ifjor, de lakk som en sil, ungene var kliss våte.

Sportsbutikken vår hadde fått inn igjen alle regntøysettene de hadde solgt, vi fikk heldigvis tilbake pengene, og kommer selvfølgelig aldri til å kjøpe regntøy fra Leketøy mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257518-regnt%C3%B8y/#findComment-2047530
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...