Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe et litt lekkert hjemmearkiv til rotekoppen min i julegave, men det var ikke så lett! Har vært overalt i Trondheim sentrum (ikke på Øksendals, skal dit i ettermiddag) og de har bare sånn i plast jo! På Bruns fant jeg ett i noe annet materiale, men det var rødt og det sto Hjemmearkiv på det, et sånt hadde jeg for 25 år siden! Og det er ikke akkurat et sånt jeg er ute etter heller. Har vært på Åhlens, Ordning&Reda, Bruns, Norli... Noen som vet!? Altså i sentrum, så Binders er ikke aktuelt dessverre. 0 Siter
Gjest Jamona Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Kansje postkontoret? Dem selger jo mye rart som cd mapper osv 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Kansje postkontoret? Dem selger jo mye rart som cd mapper osv Det var lurt!!!! *Noterer på lista* Takk og takk! 0 Siter
Gjest Jamona Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det var lurt!!!! *Noterer på lista* Takk og takk! Eller clas olsson på Solsiden(ikke akkurat sentrum men ikke langt unnna) Lykke til med letingen 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Eller clas olsson på Solsiden(ikke akkurat sentrum men ikke langt unnna) Lykke til med letingen Der skulle jeg kanskje vært uansett... Spurte eksen i går hva han ønsket seg til jul (vi kjøper en liten gave til hverandre fremdeles) og fikk til svar:"Jeg ønsker meg alt på Chlas Ohlsson!" ) 0 Siter
Gjest Jamona Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Der skulle jeg kanskje vært uansett... Spurte eksen i går hva han ønsket seg til jul (vi kjøper en liten gave til hverandre fremdeles) og fikk til svar:"Jeg ønsker meg alt på Chlas Ohlsson!" ) :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Kanskje Ark kan ha noe? Jeg ville noke forsøkt Clas Olsson jeg også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Kanskje Ark kan ha noe? Jeg ville noke forsøkt Clas Olsson jeg også. Ark = Bruns. ) 0 Siter
Mañana Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Har du vært på Wedins og på Morris? Kjæresten min har et lekkeret hjemmearkiv i mørkebrunt skinn, den er kjøpt på veskebutikk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Har du vært på Wedins og på Morris? Kjæresten min har et lekkeret hjemmearkiv i mørkebrunt skinn, den er kjøpt på veskebutikk. Veskebutikk? *Notert på lista umiddelbart* Tuuuusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.