Gjest er ganske glatt Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Noen som vet om det går an å få kjøpt noe for å legge på sålen inni skoen for å unngå å skli ut av mine pensko? Skoene er altså åpne, og jeg må ha strømpebukse. Ble fortalt av noen at det fantes en slags tape for å legge inni, men visste ikke hvor det var å få kjøpt. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 dra på f.eks. vita eller enkelte skobutikker og kjøp noe som heter partyfeet =) en liten silikonsåle som du legger nederst i skoen. (det er ikke en helsåle, kun for under...hm..hva heter det da`? det området rett overfor tærne...der man lett blir sliten om man har høye heler..) Hjelper også på så du ikke blir så sliten i føttene om du har hæler på kjempegenialt 0 Siter
Gjest er ganske glatt Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Åpne? Altså bare en såle? Ja, de er åpne. Med spenne rund ankel og reim over risten. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 dra på f.eks. vita eller enkelte skobutikker og kjøp noe som heter partyfeet =) en liten silikonsåle som du legger nederst i skoen. (det er ikke en helsåle, kun for under...hm..hva heter det da`? det området rett overfor tærne...der man lett blir sliten om man har høye heler..) Hjelper også på så du ikke blir så sliten i føttene om du har hæler på kjempegenialt de kan forresten byttes ut mellom sko, for de sitter fast av seg selv uten tape.. 0 Siter
Gjest er ganske glatt Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 dra på f.eks. vita eller enkelte skobutikker og kjøp noe som heter partyfeet =) en liten silikonsåle som du legger nederst i skoen. (det er ikke en helsåle, kun for under...hm..hva heter det da`? det området rett overfor tærne...der man lett blir sliten om man har høye heler..) Hjelper også på så du ikke blir så sliten i føttene om du har hæler på kjempegenialt Takk takk, nå har jeg funnet ut av det. Så kjipt å føle at man er på vei ut av skoene :-) Takk skal dere ha :-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Takk takk, nå har jeg funnet ut av det. Så kjipt å føle at man er på vei ut av skoene :-) Takk skal dere ha :-) hehe, ja jeg vet hva du mener..å måtte eventuellt gå å knyte tåballene for å holde seg inni skoa ;p ca 100 kr tror jeg for partyfeet sålene..billig det i og med at de kan brukes i alle sko..og de er gjennomsiktige så de vises ikke når det er åpen sko.. 0 Siter
miia Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Et annet tips er hårspray; Spray på sålen inni skoen, så setter strømpen seg fast... Hvor behagelig det er vet jeg ikke - har aldri prøvd det ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.