Gjest julekalenderspørsmål Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jul i svingen, "jul i Valhall" eller jul i Tøyengata"? Hva foretrekker ungene deres? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jul i svingen! Jenta 8år Ellers er de andre bare noe tull synes ungene (og jeg). 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 jeg er ikke en unge jeg da. men en ung kvinne. Men nå jeg faktisk innrømme at jeg har glømt å sett julekalenderne de siste dagene, tiden bare flyr av gårde og jeg er så trøtt. Hva skal jeg gjøre? Jeg følger med på jul i vallhall:) Ei dansk venninne av meg sa den var bra så da må jeg følge med, men rett og slett glømt de episodene siden tirsdag nå! 0 Siter
muriel Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Svingen (sammen med ungene) og Tøyengata. 0 Siter
Patsi Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ingen av de. Bare min egen sjokoladekalender på veggen, og den som ungene har laget til meg :-) 0 Siter
Gjest morentilfire Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 jeg er ikke en unge jeg da. men en ung kvinne. Men nå jeg faktisk innrømme at jeg har glømt å sett julekalenderne de siste dagene, tiden bare flyr av gårde og jeg er så trøtt. Hva skal jeg gjøre? Jeg følger med på jul i vallhall:) Ei dansk venninne av meg sa den var bra så da må jeg følge med, men rett og slett glømt de episodene siden tirsdag nå! Hvis du ønsker å oppdatere deg på 'jul i svingen', er det bare å gå inn på www.nrk.no og starte den episoden du vil. Hilsen 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvis du ønsker å oppdatere deg på 'jul i svingen', er det bare å gå inn på www.nrk.no og starte den episoden du vil. Hilsen fikk denne under min tråd. Jeg følger ikke med i jul i svingen, jeg følger med jul i valhall. Selvsagt glømte jeg å se på det i dag også. Litt mye som jeg tenker på for tiden. 0 Siter
Gjest snupydogg Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Svingen, sammen med gullet mitt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.