pekkaline Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Er i ferd med å gi opp deigen. Lagde den i formiddag og lot den stå tre timer. Da jeg stekte gikk de i oppløsning så jeg blandet i mere mel. Nå har den stått to timer i kjølig rom, og nå henger den seg søren mæ fast i jernet! Hælle måne asså, vurderer å spe på med mere smør. Bør jeg? Andre ting jeg kan bruke røra til kanskje? Har lik vekt av egg, sukker, mel og margarin. Og litt vaniljesukker. Har aldri hatt problemer med dette før nå........ Søren plystre.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Jeg satset på mer smør og prøver den igjen i morgen. 0 Siter
Zarine Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Eg har berre laga det ein gong, og det er ein tre-fire år sidan, så det kan godt tenkast at eg hugsar feil... men skal ikkje denne deigen også stå over natta for å bli bra? Lykke til med den i morgon, i alle fall! 0 Siter
astridny Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Eg har berre laga det ein gong, og det er ein tre-fire år sidan, så det kan godt tenkast at eg hugsar feil... men skal ikkje denne deigen også stå over natta for å bli bra? Lykke til med den i morgon, i alle fall! Den skal ikke trenge å stå over natten. Min står bare en halv time. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Eg har berre laga det ein gong, og det er ein tre-fire år sidan, så det kan godt tenkast at eg hugsar feil... men skal ikkje denne deigen også stå over natta for å bli bra? Lykke til med den i morgon, i alle fall! Takk. Noen sier den må stå et par timer, andre over natten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.