Gå til innhold

Juniordyne eller vanlig dyne?

Anbefalte innlegg

Heisann. vår jente på 20 mnd ligger fortsatt i sprinkelseng, men vi skal straks over til vanlig seng og da så jeg i tråden under at noen skulle ha junior dyne. Er det alle her som har det før man går over til vanlig dyne. Jeg hadde tenkt å kjøpe vanlig dyne størelse til henne til jul. Burde jeg heller gå for juniordyne?

Hva gjør dere dolere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257613-juniordyne-eller-vanlig-dyne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Grunnen til at jeg (som hadde innlegget lenger ned) nå har kjøpt juniordyne til snuppa er at hun skal sove i sprinkelseng en stund til, og da blir det for mye med en voksendyne oppi der, så for å slippe å kjøpe en til babydyne til knerten som kommer i januar, så får knerten hennes babydyne, så får hun juniordyne, så har hun dyne til hun skal over i større seng.

Hvis hun skal over i vanlig seng så kjøp en vanlig dyne. En juniordyne blir veldig liten i en vanlig seng synes jeg, en stor dyne kommer ikke så lett på avveie i sengen om natten om ungen sover urolig. :o)

Dessuten har du sannsynligvis dynetrekk i massevis allerede og slipper å kjøpe flere nye til en dynestørrelse som sikkert ikke vil være i bruke så veldig lenge alikevel.

Hvis resten av familien har 220-dyner så kjøp det til Småtten også så kan dere bruke alt sengetøyet om enannen!

Annonse

vi har juniordyne. men vi har det kun fordi vi har fått det i gave sammen med en hel haug av dynetrekk til.

vi hadde nok hoppet over denne dynen og gått rett over til vanlig dyne idet vårt første barn gikk fra sprinkelseng til vanlig seng.

men nå med barn nr 3 er vi glad for at vi har juniordyne, siden snuppa sparker av seg babydynen. så nå har vi gitt henne juniordynen og ryddet bort babydynen.

vanlig dyne i sprinkelseng blir altfor mye dyne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...