Gå til innhold

Hvor mange barn?

Anbefalte innlegg

det kan hende at det kommer annpå hvor en bor ja. Jeg er født i en by i oslo området. jeg er selv født på 80-tallet. Jeg vet ikke hva det er. Jeg vet jeg ikke kan få unger nå siden jeg studerer osv. Men jeg har så lyst på unger.

:)

Jeg har bodd i Stavanger i flere år. Der er alle mine venner etablert. 1 -2 unger, gift, kjøpt hus etc.

Her jeg bor nå så er det helt anderledes. Ingen har barn og omtrent alle er sinlge! *Le*

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Lillemus

6

• Angelica :o)

6

• ylvali1365381015

6

Gjest catiki21

Har de to jeg skal ha.

Før jeg fikk barn mente jeg 3 var "lykke-antallet". Så vurderte vi enebarn(men ikke egentlig, var bare så overveldet en stund...:-D

men gled deg!

jeg gleder meg allerede. kunne tenkt meg baby nå. men det går jo ikke, men veldig lyst på har jeg. Så jeg ser veldig fram til den dagen kommer:)

Gjest catiki21

Her vi bor får veldig mange 3... Dette dreier seg nok om mer enn mote/tradisjonelle valg når du først kommer igang!

ja det gjør det sikkert. men om jeg kan få unger og at partneren vil, så blir det 3 unger på meg. det er jeg fast bestemt på, jeg elsker unger:)

Gjest catiki21

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165690077' post='3427295]

:)

Jeg har bodd i Stavanger i flere år. Der er alle mine venner etablert. 1 -2 unger, gift, kjøpt hus etc.

Her jeg bor nå så er det helt anderledes. Ingen har barn og omtrent alle er sinlge! *Le*

oki, kanskje jeg vet om noen som er dine venner da;)! Jeg bor her nå! Jeg ser så mange som er gravide, å da vokser jo min baby følse også:)

Gjest catiki21

Jeg er født i 83 og er fra østlandet. Nesten alle mine venner, og nesten alle jeg gikk på skole sammen med når vi var mindre hadde bare ett søsken.

da var det mote på østlandet:)! Jeg er født i 85 så er det sagt! Jeg har ett søsken som også er født på 80-tallet.

oki, kanskje jeg vet om noen som er dine venner da;)! Jeg bor her nå! Jeg ser så mange som er gravide, å da vokser jo min baby følse også:)

Det kan hende ;)

Jeg ble og veldig påvirka. Hadde samboer på den tiden, gjorde ikke saken bedre. Glad han nektet :)

Annonse

jeg kunne tenkt meg 4 med 4 års mellomrom. Men så tenker jeg at det kunne vært bedre med 3, så blir det litt mer oppmerksomhet, penger osv. på hver, men da er jeg redd to skal rotte seg sammen mot den tredje. Og to blir litt for lite.

Dessuten ønsker jeg meg veldig en jente, så får jeg tre-fire gutter kan det hende jeg prøver litt til.

Tror det får bli som det kommer =p

Gjest catiki21

jeg kunne tenkt meg 4 med 4 års mellomrom. Men så tenker jeg at det kunne vært bedre med 3, så blir det litt mer oppmerksomhet, penger osv. på hver, men da er jeg redd to skal rotte seg sammen mot den tredje. Og to blir litt for lite.

Dessuten ønsker jeg meg veldig en jente, så får jeg tre-fire gutter kan det hende jeg prøver litt til.

Tror det får bli som det kommer =p

ja en må nesten ta det som det kommer. men det jeg ville med denne tråden er å høre hva folk ønsker seg. jeg håper jeg får 3 unger;)

Så lenge jeg kan huske så har jeg alltid sett for meg to barn, en jente og en gutt. Kanskje fordi jeg "bare" har en bror selv, og har vært (og er) veldig førnøyd med det. Samboer'n er yngst av tre, men han er enda mer bestemt enn meg på at to er nok. Men vi får nå se da... Vi er i hvert fall i gang med produksjonen av nr 1;)

Håper du får de barna du ønsker deg en dag:)

Annonse

ylvali1365381015

Jeg skulle i utgangspunktet ha fire barn. Etter å ha fått nr en, trappet jeg ned til tre barn, og etter at minstejenta kom syntes jeg det greide seg med to. ;-)

Forøvrig var jeg overbevist om at flere barn ikke kom på tale uansett etter fødslene, men det varte bare noen måneder. ;-)

Nå er minsten fem år og stor, og vi funderer på nr tre.

Vanskelig avgjørelse å ta!! Det er jo bra med to også, vi har overskudd og henger med i svingene... Folk føder unger som aldri før rundt oss, både tre og fire, og vi blir jo fristet av alle disse nurkene.

Lettere er det ikke å motstå presset når barna maser og maser etter søsken.

Vi får se hva det blir til.

Vi har det nå bra som vi har det... Og gud vite hva som venter oss med en til? ;-)

Har fire, venter på nummer fem.

Du verden, det hadde jeg ikke fått med meg?

Det aner meg at det er et svangerskap med varighet litt over gjennomsnittet, så jeg vil ønske lykke til med ventetiden.

Det er vel derfor jeg blir hengende her ennå etter så mange år - nå må jeg i hvert fall heie Zarine, deg og Gemini i mål...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...