Gå til innhold

Hvor mange barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Velger å tro at jeg virker så vanvittig moden og bare tar veloverveide beslutninger. ;-)

Seff =p

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Lillemus

6

• Angelica :o)

6

• ylvali1365381015

6

Skrevet

Jeg ser for meg 11 barn. 5 gutter, 5 jenter og en sak jeg skal kalle George. Han skal bli manequeng.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg ser for meg 11 barn. 5 gutter, 5 jenter og en sak jeg skal kalle George. Han skal bli manequeng.

Hehe. Ja noen får vel så mange barn også:P! Tror jeg greier meg med 3 når den tiden kommer jeg;)! Bra det kommer en George her i norge også:P!

Skrevet

Da må du begynne å pule snart!

Skrevet

Da må du begynne å pule snart!

Det er så slitsomt ...

Skrevet

Jeg har 4 barn. Det er nesten på dagen 10 år mellom eldste og yngste. Jeg ønsket i utgangspunktet 3 barn, men gikk rundt og var babysjuk hele tiden. Er heldigvis ikke det nå lenger. Jeg likte aldri å gå gravid, og verre ble det etterhvert som jeg fikk flere barn å ta meg av. Jeg er veldig glad for de 4 jeg har fått :)

Skrevet

*hehe* Da jeg lå med pressveer og skulle ha førstemann husker jeg at jeg lå og bannet og freste:"han her blir enebarn! Jeg skal faen ikke ha flere!" Jordmora bare humret godmodig, "Så så, det er vel ikke rette tidspunktet å diskutere det på nå." :o)

Etter noen dager var det mulig at han kanskje en gang skulle få et søslen. Etter 2-3 mnd var jeg overbevist og etter 14 mnd var tulla i boks! :o)

Jeg tror de aller fleste sier noe sånt rett etter fødselen. Selv sa jeg "Stakkars unge som aldri vil få søsken" ;)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har 4 barn. Det er nesten på dagen 10 år mellom eldste og yngste. Jeg ønsket i utgangspunktet 3 barn, men gikk rundt og var babysjuk hele tiden. Er heldigvis ikke det nå lenger. Jeg likte aldri å gå gravid, og verre ble det etterhvert som jeg fikk flere barn å ta meg av. Jeg er veldig glad for de 4 jeg har fått :)

Det er godt å høre at mange har mange unger. Jeg gleder meg sånn til det blir min tur:)! Jeg vil ha 3 som jeg har sagt, da har jeg mange og ha det koslig med året rundt. Det er så koslig med babyer og unger! Jeg gleder meg sånn:o)!

Skrevet

Ja huff....og så så grisete!

Nja. Sexen i seg selv er fin. Det er alt det andre som er slitsomt. :)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har ei jente utenfor magen og et lite spøkelse inni magen.

Ikke mange som får spøkelsebarn:P, du er unik. Hehe. Håper du koser deg med begge to, selv om den ene fortsatt er inni magen:).

Skrevet

Har ett og har lyst på to. Men barna kommer ikke enkelt til oss, så jeg er veldig veldig glad for hun vi har uansett om det skulle bli med henne :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Har ett og har lyst på to. Men barna kommer ikke enkelt til oss, så jeg er veldig veldig glad for hun vi har uansett om det skulle bli med henne :-)

Det er synd det skal være vansklig å få unger vis en ønsker flere. Men det er bra dere koser dere sikkelig med den dere har, det er viktig å kose deg sikkelig når ungene er små! Jeg håper jeg får til å få unger! Jeg gleder meg når jeg får små:)

Skrevet

Det er synd det skal være vansklig å få unger vis en ønsker flere. Men det er bra dere koser dere sikkelig med den dere har, det er viktig å kose deg sikkelig når ungene er små! Jeg håper jeg får til å få unger! Jeg gleder meg når jeg får små:)

Eg har ein sønn på 7 år og ønsker meg fleire :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Eg har ein sønn på 7 år og ønsker meg fleire :-)

da er det bare å sette igang produksjonen;). Jeg elsker barn, de er små søte nurk:)

Skrevet

da er det bare å sette igang produksjonen;). Jeg elsker barn, de er små søte nurk:)

Må ha ein mann først :-) Er nett separert :-(

Gjest catiki21
Skrevet

Må ha ein mann først :-) Er nett separert :-(

Da må du først på skattejakt og så produsere på fabrikken;). Håper du finner deg en ny og god mann snart da. Det er så herlig med babyer!

Skrevet

Ikke mange som får spøkelsebarn:P, du er unik. Hehe. Håper du koser deg med begge to, selv om den ene fortsatt er inni magen:).

Hehe, kalte eldstemann også for lille spøkelse da jeg gikk gravid siden jeg ikke visste kjønnet. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...