Gå til innhold

Hvor mange barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Lillemus

6

• Angelica :o)

6

• ylvali1365381015

6

Annonse

Jeg har 4 barn. Det er nesten på dagen 10 år mellom eldste og yngste. Jeg ønsket i utgangspunktet 3 barn, men gikk rundt og var babysjuk hele tiden. Er heldigvis ikke det nå lenger. Jeg likte aldri å gå gravid, og verre ble det etterhvert som jeg fikk flere barn å ta meg av. Jeg er veldig glad for de 4 jeg har fått :)

*hehe* Da jeg lå med pressveer og skulle ha førstemann husker jeg at jeg lå og bannet og freste:"han her blir enebarn! Jeg skal faen ikke ha flere!" Jordmora bare humret godmodig, "Så så, det er vel ikke rette tidspunktet å diskutere det på nå." :o)

Etter noen dager var det mulig at han kanskje en gang skulle få et søslen. Etter 2-3 mnd var jeg overbevist og etter 14 mnd var tulla i boks! :o)

Jeg tror de aller fleste sier noe sånt rett etter fødselen. Selv sa jeg "Stakkars unge som aldri vil få søsken" ;)

Gjest catiki21

Jeg har 4 barn. Det er nesten på dagen 10 år mellom eldste og yngste. Jeg ønsket i utgangspunktet 3 barn, men gikk rundt og var babysjuk hele tiden. Er heldigvis ikke det nå lenger. Jeg likte aldri å gå gravid, og verre ble det etterhvert som jeg fikk flere barn å ta meg av. Jeg er veldig glad for de 4 jeg har fått :)

Det er godt å høre at mange har mange unger. Jeg gleder meg sånn til det blir min tur:)! Jeg vil ha 3 som jeg har sagt, da har jeg mange og ha det koslig med året rundt. Det er så koslig med babyer og unger! Jeg gleder meg sånn:o)!

Annonse

Gjest catiki21

Har ett og har lyst på to. Men barna kommer ikke enkelt til oss, så jeg er veldig veldig glad for hun vi har uansett om det skulle bli med henne :-)

Det er synd det skal være vansklig å få unger vis en ønsker flere. Men det er bra dere koser dere sikkelig med den dere har, det er viktig å kose deg sikkelig når ungene er små! Jeg håper jeg får til å få unger! Jeg gleder meg når jeg får små:)

Det er synd det skal være vansklig å få unger vis en ønsker flere. Men det er bra dere koser dere sikkelig med den dere har, det er viktig å kose deg sikkelig når ungene er små! Jeg håper jeg får til å få unger! Jeg gleder meg når jeg får små:)

Eg har ein sønn på 7 år og ønsker meg fleire :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...