Gå til innhold

Hvor mange barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Lillemus

6

• Angelica :o)

6

• ylvali1365381015

6

Gjest catiki21

Hehe, kalte eldstemann også for lille spøkelse da jeg gikk gravid siden jeg ikke visste kjønnet. :o)

Det er fint å ha 2 fine spøkelse barn, jente uten for og fortsatt et spøkelse inni;)! Når jeg blir gravid blir mine kalt nurk, hehe! Kos deg videre med svangerskapet og din herlige jente!

Gjest catiki21

:-) Ja håpar det :-)Korleis går det med kjærlighetslivet ditt då? ;-)

Det går egentlig veldig bra med mitt kjærlighets liv. Driver å dater en nå for tiden. Så håper det kan bli noe seriøst ut av det. Jeg er helt babysyk! Har så lyst på små! Jeg elsker barn! Så håper det kan skje noe med meg snart!

Hvis jeg kunne valgt fritt ville jeg ønsket meg tre. Hvis jeg ikke hadde bakket ut etter nr to da ;-)

Men vi hadde tre IVF for nr én, og fire søskenforsøk inkl en missed abortion uten å få nr to, så tiden har nok løpt fra oss er jeg redd...

Vi er veldig glad det ble én i det minste da :o) Verdens fineste femåring selvsagt!

Gjest catiki21

Hvis jeg kunne valgt fritt ville jeg ønsket meg tre. Hvis jeg ikke hadde bakket ut etter nr to da ;-)

Men vi hadde tre IVF for nr én, og fire søskenforsøk inkl en missed abortion uten å få nr to, så tiden har nok løpt fra oss er jeg redd...

Vi er veldig glad det ble én i det minste da :o) Verdens fineste femåring selvsagt!

Det er sikkert koslig å ha "verdens beste" 5 åring. Jeg gleder meg når det blir min tur å få unger! Jeg skulle ønske jg kunne få unge i morgen, men må vel vente litt til før jeg kan få noen!

Annonse

Gjest catiki21

Jeg har to, og er sjeleglad for at jeg ikke skal være gravid eller føde flere ganger.

To unger er jo bra da! Jeg har veldig lyst på 3 unger, fordi jeg har et søsken og vil ikke bare ha 2 unger som mine foreldre har. Jeg har alltid ønsket meg et mindre søsken, men fikk det ikke:), så om jeg kan få så blir det 3 på meg:)

Annonse

Jeg tror de aller fleste sier noe sånt rett etter fødselen. Selv sa jeg "Stakkars unge som aldri vil få søsken" ;)

Ja eg høyrer det ofte.

Eg må vere heilt sær i så måte. Mens dei heldt på å vaske og sy meg saman etter første fæle fødselen, så sa eg no optimistisk nok "det går nok betre neste gong"

;-)

• 5 måneder senere...
candyqueen_83

Det går egentlig veldig bra med mitt kjærlighets liv. Driver å dater en nå for tiden. Så håper det kan bli noe seriøst ut av det. Jeg er helt babysyk! Har så lyst på små! Jeg elsker barn! Så håper det kan skje noe med meg snart!

Vet det er en gammel tråd, men måtte bare flire litt. Her skriver du at du er på datestadiet med en fyr, litt lenger ned dagen etter har dere vært sammen ganske lenge :P og litt nedenfor må du bare få litt mer orden på den felles økonomien deres.

Du har vel ikke såå lyst på barn at du må juge på deg sivilstatus på et diskusjonsforum? Hehe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...