keinstein Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Husmorforbundet sendte ut kontigentfaktura på 4160 kr i stedet for 416 kr ved en feil. Et hundretall medlemmer betalte inn 4160 kr. Nå får dere ta dere sammen! Eller så har dere veldig god råd? 0 Siter
Gyda Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jeg betaler jo alltid det som står på fakturaren. Husmorforbundet er så seriøst og viktig at det ikke kunne falle meg inn å betvile at det beløpet det ber om er riktig. Så jeg betalte, ja. Og uansett, pengene går til et viktig formål og da er det greit. Alle kan gjøre feil, spesielt i førjulsstria. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg betaler jo alltid det som står på fakturaren. Husmorforbundet er så seriøst og viktig at det ikke kunne falle meg inn å betvile at det beløpet det ber om er riktig. Så jeg betalte, ja. Og uansett, pengene går til et viktig formål og da er det greit. Alle kan gjøre feil, spesielt i førjulsstria. Ulp! Håper du ikke er økonomisjef? 0 Siter
Gyda Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Ulp! Håper du ikke er økonomisjef? Joda. Hjemme er jeg det - eller likestilt økonomisjef. Jeg sitter her akkurat nå og skal logge meg inn på Skandiabanken og betale en haug regninger. Det går så bra, så. (Og kommer det en regning fra deg, så betaler jeg den også.) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Husmorforbundet? Hva i all verden gjør de da? 0 Siter
fresja Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Husmorforbundet? Er det Kvinne- og Familielaget du mener? Her har et par av mine venner betalt treningsavgift til idrettslget to ganger (sikkert flere også)i år! De må trene mye neste år for å bruke opp pengene. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Joda. Hjemme er jeg det - eller likestilt økonomisjef. Jeg sitter her akkurat nå og skal logge meg inn på Skandiabanken og betale en haug regninger. Det går så bra, så. (Og kommer det en regning fra deg, så betaler jeg den også.) Regning avsendt: GårDetSåGårDet-avgift for 2007, kr 15 000 + mva. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Husmorforbundet? Hva i all verden gjør de da? Utgir bladet Husmorsex, ukens nummer: "Hvordan bli kvitt runde merker på rompeballene etter platene på komfyren" Undetittel: Kjøp keramisk. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Husmorforbundet? Er det Kvinne- og Familielaget du mener? Her har et par av mine venner betalt treningsavgift til idrettslget to ganger (sikkert flere også)i år! De må trene mye neste år for å bruke opp pengene. Det kan bli slitsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.