Gå til innhold

Tragisk setefødsel

Gjest ikke setefødsel på meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

10

• Gemini

9

• Lillemus

3

• amber sun

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21

Fy faen, det er helt utrolig at de på død og liv alltid skal gjennomføre vaginal fødsel!

Jeg finner ikke ord!

Keisersnitt burde vært brukt i sånne tilfeller!

Dette var en sikkelig trist repotasje. Håper ikke det hender med meg når jeg skal føde. Det må ha vært helt forferdelig!

Fy faen, det er helt utrolig at de på død og liv alltid skal gjennomføre vaginal fødsel!

Jeg finner ikke ord!

Keisersnitt burde vært brukt i sånne tilfeller!

Det virket jo som om de ikke visste at barnet lå i seteleie før fødselen var i full gang, så kanskje det var for sent med keisersnitt?

Annonse

Det virket jo som om de ikke visste at barnet lå i seteleie før fødselen var i full gang, så kanskje det var for sent med keisersnitt?

De kan vel utføre hastekeisersnitt? Det har jeg da hørt om, selv om jeg ikke har allverdens greie på detaljer...

Huff, jeg tror jeg må få kommunisert til fødeavd. der jeg skal føde at jeg SKAL ha keisersnitt i tilfelle seteleie. Ikke pokker om jeg skal risikere å måtte oppleve noe tilsvarende!

Annonse

Arrgh, dette var forferdelig.

Fatter og begriper ikke at de ikke er raskere ute med å ta keisersnitt. Jeg skjønner at det er en større risiko ved keisersnitt i forhold til _normal_ fødsel, men i det øyeblikk det begynner å bli noe tull må de da for Fa**en meg ta og snitte??!!

Jeg blir dårlig.

Hvis det tegner til å bli noe tull med en hunde- eller kattefødsel er veterinærene raske med å åpne og ta dem ut. Det går så godt som _alltid_ bra, hvis det ikke er noe galt med ungene eller det er for tidlig eller noe. Skjønner for mitt bare liv ikke hvordan legene tør å holde på sånn! Og jeg vet om mange tilfeller der det enten har vært nære på eller at det gikk galt dessverre.

Enda godt det stort sett går bra. I Norge er det jo heldigvis sjelden det går galt...

Arrgh, dette var forferdelig.

Fatter og begriper ikke at de ikke er raskere ute med å ta keisersnitt. Jeg skjønner at det er en større risiko ved keisersnitt i forhold til _normal_ fødsel, men i det øyeblikk det begynner å bli noe tull må de da for Fa**en meg ta og snitte??!!

Jeg blir dårlig.

Hvis det tegner til å bli noe tull med en hunde- eller kattefødsel er veterinærene raske med å åpne og ta dem ut. Det går så godt som _alltid_ bra, hvis det ikke er noe galt med ungene eller det er for tidlig eller noe. Skjønner for mitt bare liv ikke hvordan legene tør å holde på sånn! Og jeg vet om mange tilfeller der det enten har vært nære på eller at det gikk galt dessverre.

Enda godt det stort sett går bra. I Norge er det jo heldigvis sjelden det går galt...

Jeg har ofte lurt på framtiden til underlivene som utsettes for slikt...

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...