streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 En liten sommerfugl i magen, bitteliten en ? Sikker? http://www.youtube.com/watch?v=-z0ggGQO5fs Rocky! Rocky! gøy 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 en bitteliten ja rocky filmene minner meg om da jeg var lita og satt hjemme og så på tv3 på fredagskvelden. hehe =) 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 en bitteliten ja rocky filmene minner meg om da jeg var lita og satt hjemme og så på tv3 på fredagskvelden. hehe =) Mmhm, for meg også 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Mmhm, for meg også er det satt noen dato på premiæren da? 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 er det satt noen dato på premiæren da? Vet ikke, søkte litt kort på internet 22. desember stod det på en side og 12 januar på en annen. Kanskje det er 22 i statene og 12. januar her. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke, søkte litt kort på internet 22. desember stod det på en side og 12 januar på en annen. Kanskje det er 22 i statene og 12. januar her. sikkert noe sånt ja, bruker å henge litt etter i norge spennende 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Glede seg til Rocky? Helt utrolig at de fortsatt lager driten. Men Stallone er så ut at han vel takker ja til absolutt alt for tida, uansett hvor patetisk det er. Det finnes en god Rocky-film: Den første. Etter den første filmen ble det gradvis mer patetisk, og 4 og 5 er så til de grader elendige at det ikke burde være lov. Så nei; jeg gleder meg ikke. Jeg skal ikke engang se idiotien. Helt utrolig at noen andre gidder å bruke et par timer på det der. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Glede seg til Rocky? Helt utrolig at de fortsatt lager driten. Men Stallone er så ut at han vel takker ja til absolutt alt for tida, uansett hvor patetisk det er. Det finnes en god Rocky-film: Den første. Etter den første filmen ble det gradvis mer patetisk, og 4 og 5 er så til de grader elendige at det ikke burde være lov. Så nei; jeg gleder meg ikke. Jeg skal ikke engang se idiotien. Helt utrolig at noen andre gidder å bruke et par timer på det der. hehe Han Sylvester har regi og skriver det selv så litt har han nok med det og gjøre Kan være enig med at filmene ikke er de BESTE, men har fine minner fra og se dem jeg Kanskje fordi jeg var så ung. Om det bare er nostalgi vet jeg ikke, gleder meg i allefall 0 Siter
flisa Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Glede seg til Rocky? Helt utrolig at de fortsatt lager driten. Men Stallone er så ut at han vel takker ja til absolutt alt for tida, uansett hvor patetisk det er. Det finnes en god Rocky-film: Den første. Etter den første filmen ble det gradvis mer patetisk, og 4 og 5 er så til de grader elendige at det ikke burde være lov. Så nei; jeg gleder meg ikke. Jeg skal ikke engang se idiotien. Helt utrolig at noen andre gidder å bruke et par timer på det der. Han er jo en dyktig skuespiller da - vil jeg si. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Han er jo en dyktig skuespiller da - vil jeg si. Tja. Ikke godt å si. Han har nesten utelukkende spilt en type roller i elendige filmer. Unntaket er den første Rockey-filmen, der han gjør en veldig god skuespillerprestasjon. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Tja. Ikke godt å si. Han har nesten utelukkende spilt en type roller i elendige filmer. Unntaket er den første Rockey-filmen, der han gjør en veldig god skuespillerprestasjon. Han er jo ikke så aller verst i Copland heller. Når jeg tenker meg om, så er han faktisk helt ok så lenge han kan gå runt helt uttryksløs og snøvle litt innimellom. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Han er jo ikke så aller verst i Copland heller. Når jeg tenker meg om, så er han faktisk helt ok så lenge han kan gå runt helt uttryksløs og snøvle litt innimellom. Samme som Arnold. Udugelig skuespiller, men som Stallone funker han i en type roller. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Sylvester Stallone gjør seg definitivt ikke på film når han åpner kjeften for å snakke. Ikke for det, han gjør seg ikke på film ellers heller... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Han er jo en dyktig skuespiller da - vil jeg si. Han hadde _muligens_, og da mener jeg virkelig _muligens_, gjort det middels bra i en stumfilm. Ellers vil jeg ikke betegne han i nærheten av god, ikke i nedre del av god-skalaen en gang. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Samme som Arnold. Udugelig skuespiller, men som Stallone funker han i en type roller. Hehe, lurte på om jeg skulle slenge på en om Arnold i svaret mitt til flia, men lot det være. :-D Arnold og Sly er omtrent i samme gate hva skuespillerprestasjoner angår. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Sylvester Stallone gjør seg definitivt ikke på film når han åpner kjeften for å snakke. Ikke for det, han gjør seg ikke på film ellers heller... Er jo en del av hvem han er jo, digger stemmen og litt sløve måten han prater på jeg. Synes han fungerer helt allright som skuespiller på film også ! *dukker under bordet* i fare for bløtkakekasting 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Er jo en del av hvem han er jo, digger stemmen og litt sløve måten han prater på jeg. Synes han fungerer helt allright som skuespiller på film også ! *dukker under bordet* i fare for bløtkakekasting Jeg nedverdiger meg ikke til å kaste vekk en bra bløtkake på noen som kommer med slike uttalelser. :-D 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg nedverdiger meg ikke til å kaste vekk en bra bløtkake på noen som kommer med slike uttalelser. :-D haha, makrell i tomat da kanskje, nam nam Men kåman a! Han rocker jo!! Hverfall bedre enn Arnold! Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 haha, makrell i tomat da kanskje, nam nam Men kåman a! Han rocker jo!! Hverfall bedre enn Arnold! Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! Han gjør ting på sinn egen måte og det står det respekt av ! Man kjenner igjen en Stalone film lissom! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.