Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Van Damm er DEILIG Men noe til skuespiller er han ikke. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Nope. Trives bare med kvalitet. Derfor slakter jeg naturligvis elendig film som Cobra, elendig musikk som mer eller mindre hele VG-lista og elendig litteratur som Anne Holt og co. Er ikke snobb. Bare kvalitetsbevisst. "Nope. Trives bare med kvalitet." Men hva er _kvalitetsfilm_ egentlig? Jeg elsker James Bond f.eks, og det er neppe alle de filmene man kan kalle kvalitet? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 "Nope. Trives bare med kvalitet." Men hva er _kvalitetsfilm_ egentlig? Jeg elsker James Bond f.eks, og det er neppe alle de filmene man kan kalle kvalitet? ;-) Jeg mente ikke bare som i utelukkende. James Bond går vel mer under "kule" filmer. Synes selv ikke Bond er verdt noe som helst, men jeg stortrives jo med Ford Fairlane og Naked Gun og den slags artige saker. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Van Damm er DEILIG Også har han så mange tvillinger i filmene sine ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.