flisa Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har satt opp en slags kjegle med lys inni og kjøpt 3 gaver.....sukk......ellers er alt kaos her og alle er sjuke - jeg blir gal snart - og det regner hver dag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det er vel ikke jul på et par uker enda? Har ikke gjort noe som helst, annet enn å vente utålmodig på desember-lønninga. Henter vel ned litt julepynt til helga, kjøper juletre helga etter. 0 Siter
asterix Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har ikke gjort noe som helst. 21. desember er en fin dato å begynne på. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Julegaver: Alt i boks!! Julebakst: Kun pepperkaker og -hus igjen + noe gjærbakst. Har bakt 6 sorter. Julepålegg: Har sydd kjøttrull, som nå ligger i saltlake. Skal lage sylterull og sursild. Vask og pynt: Har vasket kjøkkenet grundig. alle skap og skuffer. omfyren og kjøkkenventilatoren. Driver med rydding i diverse rom innimellom. Tar julevasken den 21. eller 22. desember. Har lagt på juleduker, har hengt opp julegardiner i kjøkken og spisestue, har laget julevindu på kjøkken og barnerommet, har hengt opp diverse julebroderier jeg har laget i årenes løp, har satt opp de seks julehusene vi har (med lys i). Julekort: Har fått de i hus, men har ikke begynt å skrive enda. Har 25 stk. som skal ut. Føler oss godt i rute i år - har planer om å være ferdig den 22. desember - med unntak av juletreet som MÅ pyntes den 23. Har ikke fått tatt sølvtøypussen, men regner med at jeg benker meg ned foran håndball-EM en ettermiddag/kveld. Har som målsetning at juleforberedeler ikke bare skal være stress og kjas, så vi småsysler litt med ungene/ungdommene på ettermiddagene .... hvor vi lager julepynt bl.a. Og så venter vi på å få levert våre nye møbler til jul. Det blir spennende. Ny sofa-salong (to sofa og bord) + en stor, flott skjenk. det gleder vi os til. Lykke til med juleforberedelsene, folkens! Og husk; det blir jul åkke som ) blir helt misunnelig når jeg hører om alt du har gjort! synes det er imponerende. vet at jeg ikke rekker halvparten en gang... *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.