Gå til innhold

Hvor langt er dere komt med juleforbredelsene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

4

• Velouria

2

• mariaflyfly

2

• Liliaceae

2

Mest aktive i denne tråden

Julegaver: Alt i boks!!

Julebakst: Kun pepperkaker og -hus igjen + noe gjærbakst. Har bakt 6 sorter.

Julepålegg: Har sydd kjøttrull, som nå ligger i saltlake. Skal lage sylterull og sursild.

Vask og pynt: Har vasket kjøkkenet grundig. alle skap og skuffer. omfyren og kjøkkenventilatoren. Driver med rydding i diverse rom innimellom. Tar julevasken den 21. eller 22. desember.

Har lagt på juleduker, har hengt opp julegardiner i kjøkken og spisestue, har laget julevindu på kjøkken og barnerommet, har hengt opp diverse julebroderier jeg har laget i årenes løp, har satt opp de seks julehusene vi har (med lys i).

Julekort: Har fått de i hus, men har ikke begynt å skrive enda. Har 25 stk. som skal ut.

Føler oss godt i rute i år - har planer om å være ferdig den 22. desember - med unntak av juletreet som MÅ pyntes den 23.

Har ikke fått tatt sølvtøypussen, men regner med at jeg benker meg ned foran håndball-EM en ettermiddag/kveld.

Har som målsetning at juleforberedeler ikke bare skal være stress og kjas, så vi småsysler litt med ungene/ungdommene på ettermiddagene .... hvor vi lager julepynt bl.a.

Og så venter vi på å få levert våre nye møbler til jul. Det blir spennende. Ny sofa-salong (to sofa og bord) + en stor, flott skjenk. det gleder vi os til.

Lykke til med juleforberedelsene, folkens! Og husk; det blir jul åkke som :o)

blir helt misunnelig når jeg hører om alt du har gjort!

synes det er imponerende.

vet at jeg ikke rekker halvparten en gang...

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...