Gå til innhold

Hæ?

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var bare en fleip der jeg klagde på mandlene dine, ikke tråden.

Jeg har vanskelig for å tro at det jeg skrev fikk tråden slettet, så jeg tror det må ha foregått noe i den tråden som vi ikke så?

Nei, den ble ikke slettet, men jeg ble så forvirra av innlegget ditt på webmasterforum at jeg trodde de hadde slettet innlegget mitt. Det var før jeg så at innlegget fortsatt sto der.

DU MÅ IKKE FORVIRRE EN BLONDINE I STERK MANGEL PÅ SØVN! :)

Skrevet

Sårt punkt, ja. Fikk iallfall antibiotika mot mitt såre punkt. :)

Oh baby! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var fordi nick svarte at det eneste ekle som lå igjen nå var mandel-tråden din, og den kunne vel strengt tatt ikke webbis klandres for :)

Så - bare tull med andre ord.

Ja, jeg var trøtt og forvirra etter en lang natt på jobb, så jeg skjønte ikke hva min såre hals hadde med noe å gjøre! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ikke noe problem. Gjorde det selv for 2 år siden og angrer bare på at jeg ikke gjorde det før.

Var riktignok sykemeldt i 15 dager på grunn av infeksjonsfaren, men de siste 5 dagene var bare "luksussykemelding" egentlig.

Fres, han ville ikke henvise meg, den slubberten. Måtte i tilfelle komme tilbake når infeksjonen hadde gått tilbake så "skulle de se på det". Som om jeg gidder å bestille legetime IGJEN bare for det?

Får vel vente til våren, må somle meg til å få noen allergitabletter også til neste år.

Pokker også, var så innstilt på å slå i bordet, men han var urokkelig. :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Alltid. :)

Men nå må jeg løpe!

Skulle egentlig begynt med noe julegaveinnpakking og greier, men det er da leeenge til jul... Hmmm... Ikke sant?

Skrevet

Fres, han ville ikke henvise meg, den slubberten. Måtte i tilfelle komme tilbake når infeksjonen hadde gått tilbake så "skulle de se på det". Som om jeg gidder å bestille legetime IGJEN bare for det?

Får vel vente til våren, må somle meg til å få noen allergitabletter også til neste år.

Pokker også, var så innstilt på å slå i bordet, men han var urokkelig. :P

Min lege henviste meg uten problemer. Jeg bare sa at jeg hadde vært plaget med verkepropper i årevis og at jeg de siste 4 årene hadde hatt 2-4 halsbetennelser som krevde antibiotika i året.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Min lege henviste meg uten problemer. Jeg bare sa at jeg hadde vært plaget med verkepropper i årevis og at jeg de siste 4 årene hadde hatt 2-4 halsbetennelser som krevde antibiotika i året.

Jeg har ikke hatt 2-4 halsbetennelser i året. Men i år har jeg hatt 2 som krever antibiotika. Synes han kunne hørt på meg når jeg sier de er store og plagsomme ellers også, grmf.

Skrevet

Skulle egentlig begynt med noe julegaveinnpakking og greier, men det er da leeenge til jul... Hmmm... Ikke sant?

Det er lenge til jul.

Og glemmer du denne jula kommer det alltids en ny.

Det er mitt motto!

Skrevet

Jeg har ikke hatt 2-4 halsbetennelser i året. Men i år har jeg hatt 2 som krever antibiotika. Synes han kunne hørt på meg når jeg sier de er store og plagsomme ellers også, grmf.

Min lege sa at selv uten halsbetennelsene, altså med disse verkeproppene stadig vekk i årevis, så var jeg en soleklar kandidat for å få tatt mandlene og at man slett ikke er så streng på det nå som tidligere.

Prøv en annen lege kanskje? Evt. ring Moxnessklinikken direkte og hør med dem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Min lege sa at selv uten halsbetennelsene, altså med disse verkeproppene stadig vekk i årevis, så var jeg en soleklar kandidat for å få tatt mandlene og at man slett ikke er så streng på det nå som tidligere.

Prøv en annen lege kanskje? Evt. ring Moxnessklinikken direkte og hør med dem.

Både fastlegen min og han jeg var til i går fordi fastlegen hadde fri, sa at man ikke fjernet mandlene kun fordi de var store og med propper i. Jeg skjønner ikke hvorfor!

Skal ta kontakt med moxness eller en annen privatklinikk og høre der, for dette er jeg lei av.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er lenge til jul.

Og glemmer du denne jula kommer det alltids en ny.

Det er mitt motto!

Fikk faktisk ånden over meg og pakket inn de gavene jeg hadde klare, nå gjenstår det bare å kjøpe de siste gavene, så er jeg klar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...