Gjest hva skal jeg bruke Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 skal til lege i morge og få nye p-piller. har brukt trionetta,men mener og ha hør att de har gått ut av markedet. har dere noen andre slag og anbefale som er bra... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker Marvelon, og synes at sexlysten blir dempet av den. Vurderer hormonspiral. Har også brukt Cerazette - den fikk jeg mye uregelmessige blødninger av + cyste på eggstokken (ikke farlig, men likte det ikke). 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 jeg er fornøyd med marvelon brukte først yasmin, men den ga ille bivirkninger 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvis du ikke skal ha barn i nærmeste fremtid, anbefaler jeg hormonspiralen. Jeg har ikke hatt mensen på 6 år og det er helt flotters! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.