Gjest hallow :o/ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Nå skal badegulvet vaskes/skrubbes til jul og jeg lurer på hvilket vaskemiddel jeg skal bruke for å få fugene lyse igjen ? 0 Siter
Speak Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker jif baderom + neglbørste eller skrubb. Ikke noe artig jobb, men gjør det en sjelden gang innimellom. I dusjen må det gjøres oftere. 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker jif baderom + neglbørste eller skrubb. Ikke noe artig jobb, men gjør det en sjelden gang innimellom. I dusjen må det gjøres oftere. Jeg mener å har hørt om noen som hadde en supereffektiv blanding - muligens med noe edikk i. Noen som kjenner til den oppskriften? På grunn av en skade så er det ikke jeg som skal gjøre dette i år ) Har "leid" mine barn som skal gjøre det mot litt ekstra lommepenger. De trenger penger nå til julehandelen så det skulle passe bra. 0 Siter
flisa Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg mener å har hørt om noen som hadde en supereffektiv blanding - muligens med noe edikk i. Noen som kjenner til den oppskriften? På grunn av en skade så er det ikke jeg som skal gjøre dette i år ) Har "leid" mine barn som skal gjøre det mot litt ekstra lommepenger. De trenger penger nå til julehandelen så det skulle passe bra. Kan du ikke kjøpe noe i en fliseforretning da? finnes sikkert noe der eller nei.... http://forbruker.no/bolig/boligeksperter/owren/article1351572.ece 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg mener å har hørt om noen som hadde en supereffektiv blanding - muligens med noe edikk i. Noen som kjenner til den oppskriften? På grunn av en skade så er det ikke jeg som skal gjøre dette i år ) Har "leid" mine barn som skal gjøre det mot litt ekstra lommepenger. De trenger penger nå til julehandelen så det skulle passe bra. var det ikke på det derre ekstrem vask programmet på tvn de drev å blandet eddik og greier til et sånn super middel til badevasken? kanskje du kan søke på det og finne hjemmesiden til programmet på nett, de legger jo gjerne ut sånne ting.. Husker dessverre ikke hva programmet hette jeg da men =/ 0 Siter
flisa Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 var det ikke på det derre ekstrem vask programmet på tvn de drev å blandet eddik og greier til et sånn super middel til badevasken? kanskje du kan søke på det og finne hjemmesiden til programmet på nett, de legger jo gjerne ut sånne ting.. Husker dessverre ikke hva programmet hette jeg da men =/ Ekstrem rengjøring 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Ekstrem rengjøring det var det ja =) mener de drev å blandet div ting der.. 0 Siter
Speak Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg mener å har hørt om noen som hadde en supereffektiv blanding - muligens med noe edikk i. Noen som kjenner til den oppskriften? På grunn av en skade så er det ikke jeg som skal gjøre dette i år ) Har "leid" mine barn som skal gjøre det mot litt ekstra lommepenger. De trenger penger nå til julehandelen så det skulle passe bra. Den eneste blandingen jeg har hørt om er det jeg bruker inne i dusjen. Der bruker jeg rett og slett oppvaskmaskinpulver blandet i vann som sprutes på. (Med f.eks. en Zalo-flaske) Denne såpa er nok ganske sterk, og tar bort kalkrester o.l. Fungerer veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.