Gå til innhold

når det snakkes om sex i huset....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veeel, du er 20 år, du velger å bo sammen med dem, og dermed velger du også å følge deres husregler. Man kan jo synes opp og ned om holdningen deres, men det er jo _deres_ hus.

Har en 16-åring her med kjæreste, og jeg er _drittstreng_ :) (sitat)

Jeg orker ikke noe overnattingsgjesteri her.

Jeg forbeholder meg retten til å gå rundt i sovegenser og ulltøfler, uten å måtte "se ut som folk" på morgenen. Jeg vil gå i min Lekre Gule Badekåpe, slippe kattene ut og inn, hente avisa, uten å måtte risikere å gå meg på storøyde ungslamper i gangen og i dokø.

Rett og slett. Jeg er ikke moden for noen utvidelse av familien enda. Den tida kommer, men det _haster_ ikke når "ungen" er 16 år.

Og dette har aldeles _ikke_ noe med med eventuell seksuell aktivitet de måtte bedrive - det regner jeg med at de ordner ellers og likevel. Og om det så er slik at jeg stikker kjepper i hjulene for dem med min politikk her - ja vel, tough luck. Det finnes ikke synd på dem, litt oppfinnsomhet får de da ha. (Har da vært ung jeg også ;)

Applaus! :D

Skrevet

Jeg ler meg skakk.

Du får nå jaggu satt ord på det.

:-)

he-he, ja, slik kan det gå.

helsefarlig å ha langvarig besøk!!

Skrevet

Jeg spurte min datter om det samme her en dag:-)

Om hun synes det er bare hyggelig å høre lyder fra mor og fars soverom når vi koser oss...

Vet du hva hun svarte? Nei! Det ville faktisk vært litt ekkelt hvis hun skulle høre det. Ikke fordi det er oss, men fordi det er privat liksom:-)

Hun skjønte poenget, med spørsmålet, vis hensyn til hverandre når man bor i samme hus!

Skrevet

Som jeg skrev lenger ned også - det er ikke bare morsomt å ha fremmede folk i huset støtt og stadig -ikke får en driti og ikke får en surra rund ti bare undisene - mat skal dem ha og alt mulig. Drit lei blir man.

Skal kjæresten overnatte her må han nok ta meg på kjøpet gitt:-)

Ikke bokstavelig talt altså, men jeg forbeholder meg retten til å være meg sjøl i mitt eget hus.

Stakkar han har nok fått noen sjokk på nattestid og morgener den gutten der ja.

Men så skal det understrekes at de hadde vært sammen en god stund før det ble snakk om å overnatte, så han kjente meg vel litt da.

Skrevet

"flisa på avisa" det er meg :-)

Pst...Det har jeg gjort jeg...

Ingen hjemme, glemt nøkkel, men nytt VG, og ulåst skjul..

Må innrømme at det er ikke så veldig mange som veit om det da. Så ikke si det til noen..

Skrevet

Det er vanskelig å innse at barna faktisk har blitt voksne.

Jeg har fortsatt bare en 7-åring i huset. Men jeg ser for meg at jeg vil godta overnatting dersom dette er et stabilt forhold. Dersom det er en "tilfeldig" person som jeg ikke kjenner, og som ikke har vært sammen med jenta mi i noe tid så vil jeg nok si nei.

God at du flytter ut da. Så får du full frihet:-)

Skrevet

Applaus! :D

Kanskje ikke så rart at svigermødre ofte er en negativt omtalt menneskeart? ;o)

Skrevet

Kanskje ikke så rart at svigermødre ofte er en negativt omtalt menneskeart? ;o)

hehe .- sikkert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...