Gå til innhold

Tips til julegave gutt 14 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er noen fotballbøker:

http://www.nettavisen.no/sport/pl/article784243.ece

Det kommer også ut DVDer med høydepunkter fra den internasjonale fotballsesongen.

Hvis du bor i Oslo og du vet hva slags (engelsk / europeisk) favorittlag han har, kan du kjøpe diverse supportereffekter i en butikk like ved Edwis øverst på Oslo City.

Her er noen fotballbøker:

http://www.nettavisen.no/sport/pl/article784243.ece

Det kommer også ut DVDer med høydepunkter fra den internasjonale fotballsesongen.

Hvis du bor i Oslo og du vet hva slags (engelsk / europeisk) favorittlag han har, kan du kjøpe diverse supportereffekter i en butikk like ved Edwis øverst på Oslo City.

Har du erfaring med ca 14-åringer?

Min nevø er 14 og liker litt heavy musikk. Forslag?

Har du erfaring med ca 14-åringer?

Min nevø er 14 og liker litt heavy musikk. Forslag?

Egentlig ikke. Jeg synes det virker som om de liker veldig forskjellig musikk i den alderen - og at de har veldig sterke meninger om det som er relativt populært, men som de selv ikke liker. Så det er lett å trå helt feil.

Jeg har en nevø som nettopp fylte 15, men han er ikke spesielt opptatt av musikk. Datteren min på 16 liker Arctic Monkeys, The Strokes, The Ramones og Sex Pistols, ikke akkurat noe fra VG-lista.

Det tryggeste er nok å satse på gavekort, selv om det er litt kjedelig...

Egentlig ikke. Jeg synes det virker som om de liker veldig forskjellig musikk i den alderen - og at de har veldig sterke meninger om det som er relativt populært, men som de selv ikke liker. Så det er lett å trå helt feil.

Jeg har en nevø som nettopp fylte 15, men han er ikke spesielt opptatt av musikk. Datteren min på 16 liker Arctic Monkeys, The Strokes, The Ramones og Sex Pistols, ikke akkurat noe fra VG-lista.

Det tryggeste er nok å satse på gavekort, selv om det er litt kjedelig...

Ok, takk skal du ha.

Annonse

Pc- spill. Fifa 2007. Koster 400. Mp3- spiller. Treningsutstyr.

Jeg sliter med akkurat det samme problemet. Skal kjøpe en gave til rundt 200 til en 14 år gammel gutt. Han er veldig kresen, opptatt av at klær skal være et spesielt merke, og ønsker seg egentlig bare penger. Men jeg er fadder og ønsker å gi han en ting... DVD og musikk er uaktuelt siden faren eier en sånn butikk...

Så tenåringsforeldre, dere gjør en kjempetjeneste om dere gidder å komme med forslag:)

Jeg sliter med akkurat det samme problemet. Skal kjøpe en gave til rundt 200 til en 14 år gammel gutt. Han er veldig kresen, opptatt av at klær skal være et spesielt merke, og ønsker seg egentlig bare penger. Men jeg er fadder og ønsker å gi han en ting... DVD og musikk er uaktuelt siden faren eier en sånn butikk...

Så tenåringsforeldre, dere gjør en kjempetjeneste om dere gidder å komme med forslag:)

Spør i en sportsbutikk om hvilke luemerker som er kule denne vinteren. Få med byttelapp.

Fjortisgutta bruker lue omtrent hele døgnet.

Spør i en sportsbutikk om hvilke luemerker som er kule denne vinteren. Få med byttelapp.

Fjortisgutta bruker lue omtrent hele døgnet.

"Fjortisgutta bruker lue omtrent hele døgnet."

Av og til lurer jeg på om det er om å gjøre å ha den styggest mulige lua...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...