Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-10380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-11484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-12588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-13692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-14796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-15900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-17004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-18108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemor Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Min 5 uker gamle gutt suger minimum 20 minutter på hvert bryst ved amming. Ammer hver 2,5-3.time, så jeg synes mye tid går med til amming. Han var 3 1/2 uke fortidlig født og veide 2500 gram. Nå veier han drøyt 3000. Kan jeg kutte ned på ammetiden -i så fall må jeg bare frigjøre puppen litt tidligere. (han slipper svært sjelden av fri vilje.) Ellers virker det som om han ikke blir mett om kvelden. I dag måtte jeg gi ham det første brystet en gang til (tror det var noe igjen der) og allikevel var han ikke fornøyd virket det som. Da tyr jeg til smokk. Er det greit, eller bør jeg gi litt av nedfrosset melk/tillegg? Ellers lurer jeg på når jeg kan la han sove mer enn 5 timer om natten uten at min melkeproduksjon går ned. Er nemlig rimelig trøtt om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-19212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-9373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-10477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-11581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-12685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-13789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-14893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-15997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-17101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-18205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adelin Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Mange spedbarn har et forferdelig sugebehov selv om de ikke nødvendigvis er sulten. Den beste måten å finne ut av dette er å høre etter på svelgerytmen hans. Svelger han unna hele tiden er han sulten, ligger han bare og "tutter" og det går lang tid mellom hver gang han svelger, er det nok bare kos han er ute etter. Da kan du trygt gi han smokken, hvis han godtar den er han nok ikke mer sulten. Der GIR beskjed hvis de vil ha mer!!! Hvis han legger normalt på seg og er fornøyd, kan du trygt la ham sove hele natten. Min sønn på 3 månder har sovet mellom 8 - 13 timer hver natt fra han ble født, det gjorde førstemann også, han var født 6 uker for tidlig, men han sov så godt om natten og så lenge vektøkningen var som den skulle hadde jeg ikke hjerte til å vekke ham. Hvis du er i tvil om dette vil jeg råde deg til å ta det opp med helsesøster, du skal vel snart på 6-ukers kontroll? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2579-tid-ved-brystet/#findComment-19309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.