Gå til innhold

Kan en kos bli så feil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh.. en kos med Kofi Annan? hehe, det var en snodig link til overskriften ;)

Gjest morentilfire
Skrevet

Eeeh.. en kos med Kofi Annan? hehe, det var en snodig link til overskriften ;)

Takk for info, prøv igjen , du!

Gjest Liza i London
Skrevet

Det er helt sproett!

men slik er det her i landet ogsaa....vi faar henvist til behandling smaa unger fra 4-5 aar som viser " inapproriate sexual behaviour"

med min delvis norske bakgrunn blir jeg stum (det varer ikike lenge!) - og redd.

Skrevet

denne saken synes jeg er skremmende...

blir litt tom for argumenter osv.. spør meg selv om hvordan voksne kan bli så kalde og ufølsomme?

en klem fra et så lite barn er for meg et tegn på tillit og trygghet...

Skrevet

Det er så sykt!! Ikke så ofte jeg får lyst å filleriste folk (nja, ikke så sjelden for tiden heller visst..) men disse.. Om noen kunne gi dem litt vett!!

Skrevet

Det er helt sproett!

men slik er det her i landet ogsaa....vi faar henvist til behandling smaa unger fra 4-5 aar som viser " inapproriate sexual behaviour"

med min delvis norske bakgrunn blir jeg stum (det varer ikike lenge!) - og redd.

Får dere henvist barn på grunnlag av en _klem_?

*uforstående*

Skrevet

Helt latterlig, selvsagt.

Når det er sagt er det en seksåring i klassen til poden som elsker å klemme på pupper. Gjerne til fremmede damer. Har blitt "angrepet" selv, og det er faktisk litt slitsomt.

Skrevet

Helt latterlig, selvsagt.

Når det er sagt er det en seksåring i klassen til poden som elsker å klemme på pupper. Gjerne til fremmede damer. Har blitt "angrepet" selv, og det er faktisk litt slitsomt.

Ja, det skjønner jeg kan være ekkelt.

kakki1365380609
Skrevet

Forteller mer om hva som foregår i hodet på de voksne enn den stakkars ungen som viste hengivenhet for læreren sin. Kjenner jeg blir skikkelig irritert.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...