komlå Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har sikkert prøvd alle p-piller der finnes her i Norge, men ingen passet for meg. Fikk mensen 2 ganger hver syklus. Nå har jeg brukt p-plasteret i noen mnd, og det funker! Endelig har jeg mensen bare 1 gang pr mnd! Jippi! Måtte bare få sagt det! 0 Siter
Moraki Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Er det ikke irriterende å gå rundt med et plaster 24 timer i døgnet, hver eneste dag? 0 Siter
komlå Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Er det ikke irriterende å gå rundt med et plaster 24 timer i døgnet, hver eneste dag? Nei, det går helt fint! Merker ingenting jeg! Man skifter det bare 1 gang pr uke.... Hvorfor kom jeg ikke på det før? :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Nei, det går helt fint! Merker ingenting jeg! Man skifter det bare 1 gang pr uke.... Hvorfor kom jeg ikke på det før? :-) Dusjer du med plasteret? Må det være på hele tiden? Hva om sommeren i saltvann og sol? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Dusjer du med plasteret? Må det være på hele tiden? Hva om sommeren i saltvann og sol? Jeg har sittet i badstu med ei som bruker sånt plaster, så det tåler tydeligvis både vann og svette 0 Siter
komlå Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Dusjer du med plasteret? Må det være på hele tiden? Hva om sommeren i saltvann og sol? ingen problemer. Det sitter som støpt uansett! Derfor er det at jeg vil anbefale det... Har ei venninne som brukte det da hun var i Syden.... Absolutt ingen problemer... Det løsnet ikke eller noen ting. :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har sittet i badstu med ei som bruker sånt plaster, så det tåler tydeligvis både vann og svette Men ikke så pent å se på da :`-/ Når man skal pynte seg i kjole og sånn.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Men ikke så pent å se på da :`-/ Når man skal pynte seg i kjole og sånn.. Trenger jo ikke ha plasteret i panna heller. Da putter man det vel bare et sted under tøyet? Blir vel det samma hvor på kroppen det sitter? 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Trenger jo ikke ha plasteret i panna heller. Da putter man det vel bare et sted under tøyet? Blir vel det samma hvor på kroppen det sitter? *S* Også i panna, da! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Men ikke så pent å se på da :`-/ Når man skal pynte seg i kjole og sånn.. Tja..hun jeg kjenner har det rett nedenfor trusekanten, øverst på hofta, liksom. Om du har så korte skjørt at det stedet vises, så er det nok ikke plasteret folk er mest fascinert av å se på 0 Siter
nilia Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Prøvde det plasteret for et par år siden, og det var definitivt ikke noe for meg i alle fall. (Hadde småblødninger hele tiden). Så etter noen mnd bruk, kasta jeg hele dritten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.